The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
Verwijderd
Koelblok gaat dus tot de 2800+ (meen gelezen te hebben dat ie zelfs nog hoger kan), dus op je 2500+ is dit no problemo.
Hoger kan dus zekerAMD: Athlon XP Palamino, Thoroughbred, and Barton 2800+ and up
En lager kan ook, aangezien de warmteoutput kleiner is
Maar dit had je toch zelf ook kunnen bedenken?
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Misschien dacht de TS dat er een fysiek verschil is tussen een 2500+ en een 2800+
Dit is er dus niet, en dat zal ook zeer zeker totaal geen problemen geven
Dit is er dus niet, en dat zal ook zeer zeker totaal geen problemen geven
Ticking away, the moments that make up a dull day
Er loopt op dit moment een draadje over deze koeler! Als je goed had gelezen in de FAQ en de stickies had je kunnen lezen dat het handig is eerst een topic te zoeken wat toevallig ook over deze koeler gaat! Anders zijn er zat topics te vinden over welke koeler wel op je CPU kan, mag, gaat!Entity_Razer schreef op 14 januari 2004 @ 22:59:
http://www.thermalright.com/product_default.htm
Zulk een heatsink wil ik op men barton 2500+ zetten maar hier staat dat deze enkel 2800+ is. is dit echt of is dit zogezegd "gemaakt voor" en ook toepasbaar op de 2500+
Zo nee
Welke koelblok(van deze familie)gaat dan WEL op mijn barton? Het moet dus wel een kopere,goede koeler zijn.
Linkje: Thermalright SP-97
Succes ermee
[ Voor 5% gewijzigd door Stinger666 op 15-01-2004 04:45 ]
Bovendien zou ik me eerder afvragen of deze koeler wel op het moederboard past in plaats van op de processor aangezien je gaten rond de processor socket moet hebben om hem te kunnen monteren.
Tja, minimaal tot 2800+ dus 
Lager kan ook altijd (mits de lager-geklokte modellen minder warmte uitstoten, maar dat is bij processoren van dezelfde familie wel het geval).
En verder moet je inderdaad even onderzoeken of de koeler ook compatible is met je moederbord, maar dat is iets wat je zelf wel kunt uitvogelen
Lager kan ook altijd (mits de lager-geklokte modellen minder warmte uitstoten, maar dat is bij processoren van dezelfde familie wel het geval).
En verder moet je inderdaad even onderzoeken of de koeler ook compatible is met je moederbord, maar dat is iets wat je zelf wel kunt uitvogelen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()