Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Xaser kast kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb bij een online winkel een Xaser II 6000A-plus Aluminium Medium Tower with Big Window bestelt en vandaag ontvangen.

Mijn vraag nu: De voorkant van de kast is niet bevestigt, is dat normaal of is de kast kapot? Ik kon namelijk nergens in een handleiding die bijgeleverd was op of internet opdoen hoe ik die anders moet bevestigen. Bovendien heb ik de versie zonder windows ontvangen, terwijl op de doos with big window aangevinkt stond :S

Dit is de kast: http://www.thermaltake.com/XaserCase/xaser2/6000a.htm

Met de voorkant bedoel ik dus het rode stukje,dat kan men normaal openen om aan de cd/dvd drives te komen, maar bij mij was die front deur niet meer bevestigt.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:35
Niet bevestigd, maar nog wel vast te zetten, of niet bevestigd en niet meer vast te zetten, of misschien gewoon afgebroken...
Zit nogal een verschilletje tussen. Maar wees eerlijk tegenover de winkel waar je hem weg hebt, en bel/mail ze om te overleggen wat de door jouw geconstateerde problemen zijn, en of jullie tot een oplossing kunnen komen. Je hebt tenslotte je recht om binnen 8 dagen het product te retourneren...

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Mailtje naar de winkel?

Lekker!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-11 16:37
Verhaal gaan halen bij winkel, ze mogen je niet iets verkopen wat anders is dan vermeld. Je hebt recht op een case met window(als je die prijs hebt betaald tenminste)
Ik zou iig een andere kast nemen.

Ioniq 5 P45

Verwijderd

Topicstarter
Nee,zit niet meer vast, het lag gewoon voor de kast toen ik de doos opende.

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

Normaal gesproken hoort dat vast te zitten, bij mij in ieder geval wel. Denk dat je contact moet opnemen met je leverancier en melding maken van het 'defect'. Suc6

[ Voor 5% gewijzigd door keur0000 op 14-01-2004 22:24 . Reden: tiepvoutje ]

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

Verwijderd

Topicstarter
Spiller schreef op 14 januari 2004 @ 22:22:
Verhaal gaan halen bij winkel, ze mogen je niet iets verkopen wat anders is dan vermeld. Je hebt recht op een case met window(als je die prijs hebt betaald tenminste)
Ik zou iig een andere kast nemen.
Ik denk ook dat de fout bij thermaltake zit, ze hebben gewoon de foute productnummer op de doos aangevinkt.

Verwijderd

Topicstarter
OK,ik zal de kast morgen wel terug sturen naar de winkel, wou alleen ff weten of de kast echt kapot was.

Bedankt iig!

• SetsunaKaede
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-07-2024

SetsunaKaede

Ing.Dr.Prof.Onz.In

BEL nou eerst ff met die gasten!!! Dat voorkomt achteraf vervelend gezeik van jah dat heb je zelf gedaan toen je de cdrom aan het monteren was enzo...

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Dat deurtje zit vast met 2 schaniertjes... die zitten bevestigd aan de binnenkant van het deurtje... misschien dat de onderdeeltjes los in de doos liggen? en dat het een schroef kwestie is geworden?

Hier kun je een beetje zien hoe het zit... (Xaser III V2000a)
Voorbeeld
(let niet op kleurverschil.. is al weg ;) )

En de service van thermaltake zelf is uitstekend!!! Heb 2 keer post uit taiwan (die richting) gehad... met nieuwe onderdeeltjes... (thermometer) en gratis casebadge erbij :P

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Verwijderd

Topicstarter
SetsunaKaede schreef op 15 januari 2004 @ 11:42:
BEL nou eerst ff met die gasten!!! Dat voorkomt achteraf vervelend gezeik van jah dat heb je zelf gedaan toen je de cdrom aan het monteren was enzo...
Ik heb al gebeld, en ze zijden dat ik het terug moet sturen, dat heb ik vandaag ook gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
ReCreator schreef op 15 januari 2004 @ 12:07:
Dat deurtje zit vast met 2 schaniertjes... die zitten bevestigd aan de binnenkant van het deurtje... misschien dat de onderdeeltjes los in de doos liggen? en dat het een schroef kwestie is geworden?

Hier kun je een beetje zien hoe het zit... (Xaser III V2000a)
Voorbeeld
(let niet op kleurverschil.. is al weg ;) )

En de service van thermaltake zelf is uitstekend!!! Heb 2 keer post uit taiwan (die richting) gehad... met nieuwe onderdeeltjes... (thermometer) en gratis casebadge erbij :P
Die schaniertjes heb ik gezien, maar hoe moet je de schaniertjes aan de kast monteren? Daar waar ze zouden moeten hangen ofzo zijn alleenmaar 2 gaatjes te zien.

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 20:17:
[...]

Die schaniertjes heb ik gezien, maar hoe moet je de schaniertjes aan de kast monteren? Daar waar ze zouden moeten hangen ofzo zijn alleenmaar 2 gaatjes te zien.
is meestal ook heel makkelijk tezien of het wel of niet afgebroken is,aan het plastic :)

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 13:54
ware het niet dat deze kast volledig van metaal is ;)
Pagina: 1