Toon posts:

CAS2? Fataal?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hellozzzz,

Ik heb net de instelling SDRAM cycle timing op mijn KT7 in 2 verandert i.p.v. 3. Is dit nu CAS2?

Nadat gedaan te hebben wil mijn KT7 niet meer opstarten, althans alle fans en HD e.d. beginnen te draaien, maar het systeem post niet!

Wat betekent dit? Mobo naar de maan?

Ik wil eigenlijk proberen of mijn geheugen deze snelheid aankon!

Maarja ik heb i.i.g. garantie...

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 22:29
Niets aan de hand, gewoon een Clear CMOS jumper ff verzetten en alle bios instellingen opnieuw instellen!

Verwijderd

Topicstarter
Thnx!

Hij doet het weer!

Verwijderd

Topicstarter
Di's weird!

Mijn reepje doet het nu perfect(!!!!) op 133Mhz i.p.v. 100Mhz! >:)

Sisoft Sandra score is toegenomen met 80mb/s! :9~ Echt kewl!!

Hoe kan het dan dat CAS2 op 100Mhz niet ging?? :?

Scheelt CAS2 ook veel?

Cheers!

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 07:38
geheugen dat wel op cas 2 maar niet op 3 loopt?? vaag. nouja, maakt ook niet echt uit, 2 is toch sneller.

Verwijderd

Van CAS3 naar CAS2 is maar een toename van 2 of 3 % , van 100 Mhz naar 133Mhz is 33% , welk is het beste ?

Verwijderd

Op dinsdag 12 december 2000 20:57 schreef real_raichu70 het volgende:
Van CAS3 naar CAS2 is maar een toename van 2 of 3 % , van 100 Mhz naar 133Mhz is 33% , welk is het beste ?
bereken jij die 33% zo?
((133-100)/100) * 100% = 33% ??
dan is nl van cas2 naar cas3:
((3-2)/3) * 100% = 33% :)

mijn beredenering is even krom als die van jouw....

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Ja ik heb dit ook gehad, en bij mij ging ik op 133 cas 3 naar 133 cas 2 dat had ik niet moeten doen.... Kreeg m ook niet meer aan :(, maar gelukkig kwam ik op het heldere idee om de cmos te resetten. ik verag echter de stroom er af te halen. Daarna schrok ik me dus helemaal lam!!! ding ging helemaal niet meer aan!!! gewoon ff stroom er af en gefixed dat ding!! :) alleen wel alle instellingen kwijt :(
Pagina: 1