Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe bovenkap van Lian-Li te halen? (popnagels) *opgelost*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals jullie weten zit dat ding vast met popnagels. :/

Hoe kan ik dat met beleid loskrijgen zodat ik het ook weer vast kan zetten nadat ik er een gat voor mijn radiator in heb gemaakt?

Verwijderd

Je moet de popnagels doorboren.. => zoek een klein boortje (3mm ofzow) en boor dan iedere popnagel netjes door vanaf de platte kant.
Heb je de gaten erin gemaakt maak dan de bovenkant weer vast met passende schroefjes, of eventueel nieuwe popnagels.

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-11 16:37
Ik zou ze kapotboren, dan zorgen dat je er schroeven in kan doen(hoe heet dat ookalweer :S).

Ioniq 5 P45

Verwijderd

- Popnagel gedeeltelijk uitboren met 2 a 3mm metaalboortje
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/popnagel-wegboren.jpg (dit boortje is dus te groot) ;)
- Daarna deksel afnemen en bewerken in je smaak
- Vastzetten kan met boutjes, popnagels etc.

Let er alleen wel op het metaalboorslijpsel. Dus als het even kan de PC leeg halen alvorens met je boor in de weer te gaan.

Alternatief zou je de popnagel kunnen verwijderen door hem via de binnenkant met een tang af te knippen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 23:44 ]

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-11 18:52
Inderdaad gewoon doorboren. Ik zou als je hem bewerkt heb er weer terug op zetten met popnagels (steviger)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt. Ik ga morgen eens even lekker aan de slag. :)

Verwijderd

je kan ook eerst met een nagel in het gaatje kloppen tot dat het bolletje dat er aan de andere kant inzit eruit springt, en dan uitboren

Ik raad dit wel niet aan om dit te doen als die nagels in je case/computer zitten en er nog een harde schijf inzit, want die is waarschijnlijk niet echt bestand tegen schokken.

Johan

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-11 20:01
uitboren

daarna tappen en mooie thumbscrews indraaien :) Afbeeldingslocatie: http://shop.freezinghardware.nl/pictures/805-840K.GIF

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 22:30:
- Popnagel gedeeltelijk uitboren met 2 a 3mm metaalboortje
[afbeelding]
Maar dat is geen 2 a 3 mm. ;) Dat lijkt me een 5 of 6 mm boortje.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat viel me ook al op. ;)

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

de kop eraf boren met een 5/6 mm boortje en uiteindelijk de kap weer vastzetten met dezelfde plugjes als waarmee de fans vastzitten. ( zo heb ik het tenminste gedaan bij mijn LL)

Van klussen krijg je grijze haren

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

fenrir schreef op 15 januari 2004 @ 19:24:
de kop eraf boren met een 5/6 mm boortje en uiteindelijk de kap weer vastzetten met dezelfde plugjes als waarmee de fans vastzitten. ( zo heb ik het tenminste gedaan bij mijn LL)
Dit kan, maar als je niet uitkijkt heb je je kap beschadigd. Je kunt beter een dunner boortje nemen en de popnagel doorboren.

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Topicstarter
Mensen bedankt voor de reacties, ik heb ze uitgeboord met een 2,5mm boor. Die krengen zaten zelfs daarna nog best wel vast, maar heb ze er toch uit weten te pielen.

Ik moet zeggen, een kind kan de was doen! :)
Pagina: 1