Ik krijg het maar niet voor elkaar een Sitecom wl-011 kaartje aan de praat te krijgen, terwijl ik, voor mijn gevoel, alles eraan heb gedaan wat nodig is, wat niet zo heel veel stappen zijn. Hetgeen ik heb gedaan is:
• pcmcia/cardbus support aanzetten
• Atmel at76c502/at76c504 PCMCIA cards support aangezet
Maar dit schijnt dus niet genoeg te zijn. Moet ik in /etc/pcmcia nog iets aanpassen? Ik kan hier barweinig over vinden. Als je officiele atmel-drivers zou gebruiken dan krijg je een atmel.conf, maar deze driver is niet 2.6 compatible, althans, daar lijkt het op. De kaart wordt echter wel gewoon gezien:
De driver wordt niet echt geladen en ook geeft dmesg niks dat lijkt op iets wat met deze kaart te maken heeft. Mis ik iets?
ps. wlan-ng heeft geen zin, want deze ondersteund deze kaart niet.
• pcmcia/cardbus support aanzetten
• Atmel at76c502/at76c504 PCMCIA cards support aangezet
Maar dit schijnt dus niet genoeg te zijn. Moet ik in /etc/pcmcia nog iets aanpassen? Ik kan hier barweinig over vinden. Als je officiele atmel-drivers zou gebruiken dan krijg je een atmel.conf, maar deze driver is niet 2.6 compatible, althans, daar lijkt het op. De kaart wordt echter wel gewoon gezien:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| # cardctl ident Socket 0: product info: " ", "WCard" manfid: 0xd601, 0x0007 function: 6 (network) Socket 1: no product info available |
De driver wordt niet echt geladen en ook geeft dmesg niks dat lijkt op iets wat met deze kaart te maken heeft. Mis ik iets?
ps. wlan-ng heeft geen zin, want deze ondersteund deze kaart niet.
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.