Toon posts:

Steam-Cs problemen na laatste update

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal weken geen Cs meer gespeeld. Ik verveelde me dus ik d8 laat ik steam weer eens opstarten.
Eerst moest steam even updaten en daar ging het al mis. Steam crashte.
Na het opnieuw opstarten van steam ging het updaten wel door.
Na het updaten start ik Cs op en wil een server joinen, als die "Security module" dan gedownload is geeft hij een error: Unable to load scurity module"
Als ik het een keer of 3 blijf proberen dan lukt het wel om een game te joinen, maar dan klapt het spel na 1minuut terug naar het begin scherm van CS (Waar servers options en friend staat)

Ik kan dus gewoon niet spelen na de laatste update.

Ik heb Half-life, Cs steam alles al opnieuw geinstaleerd, alle sporen van valve-steam-halflife etc uit het register gehaald maar niets werkt.

Zijn er meer problemen na de laatste update van steam? En zijn daar al oplossingen voor? Ik kon iig niets vinden.

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-02 06:29

LyP0

it is I , you worst nightmare

ik heb ook een probleem met steam , bij mij zegt ie unable to rad memory virtual machine . w32 structured exception en dan een of ander nr.

ik voel me lekkaah !!!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:52

Vos

AFCA

van irc:

topic: (STEAM IS UPDATING! LOG OUT AND LOG IN AGAIN UNTIL DOWNLOAD PROCESS STARTS! STOP FLAMING!!!)

• LyP0

LyP0

cant log out and log in agian because i cant come into cs to log out !! rebooting has no use

ik voel me lekkaah !!!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:15
LyP0 schreef op 15 januari 2004 @ 22:08:
cant log out and log in agian because i cant come into cs to log out !! rebooting has no use
Je kan gewoon Nederlands praten hoor ;)
En waarom moet je in CS komen om uit te loggen :? Je kan toch met Steam zelf zeker wel gewoon uitloggen?

The devil is in the details.

• LyP0

LyP0

ik kan niet eens in steam komen !! ( sorry daarvoor ) een of andere read eror op t geheugen . dan krijg ik een fout melding dat ie zich heeft op gehange en dan hangt de fout melding zich ook op lekker vaag hoor

ik voel me lekkaah !!!

Verwijderd

Steam had gisterenavond grote problemen met de uit te voeren update. Mijn eigen clan had ook een war, die is gecanceld omdat heel veel mensen van ons, zowel als de tegenpartij niet in steam konden komen.

Rond middenacht was het alweer wat beter. Als het goed is draait steam nu probleemloos weer de update en kan je naar hartelust gamen...

Laat steam maar lekker doorratelen :-)

btw: Kut-valve: voert een update uit omdathet snachts in de US is.. maarre EU is er ook nog hoor :(

Verwijderd

Dit stond er op de steam site (die gisteren ook niet te bereiken was):

For about 4 hours Thursday night, Steam service was interrupted. After that time, service continued to be slow until about 11:00 am PST today (Friday). These problems were caused by device failure on our network following a power outage. We apologize for the inconvenience -- we're currently increasing redundancy in these areas to prevent this from happening in the future.
Pagina: 1