Afgelopen tijd ratelde me pompje nogal eens, en waren me siliconen slangen nogal verkleurd:

Dus besloot ik nieuwe slang te halen, wat slangenklemmetjes en een porsie tijd tussen me examens in.
Ik dacht even snel bij de PC boer slang te halen, dat viel dus vies tegen
alle 3 de winkels hadden gewoon geen 10/14mm slang, alleen van die 8mm crap voor complete setjes 
affijn, dag erna bij een winkel voor tuin/gereedschap/leidingen en vanalles geweest, daar hadden ze t wel.
t resultaat:

Ik schroefde me GF4 blok eraf, bleek dus dat dat kunstof hoger is als de vore zelf, dat wordt lappen

Na t lappen (korrel 600 leek me wel genoeg).

Slangen gemonteerd, wat kabels naar de achterzijde gevoerd, en ouwe zooi de kast uit gewerkt

afvullen en ontluchten. Het bleek dat de slang bij me GF4 lekte, maar het mooie is dat ik zorg voor een onderdruk in het systeem, dus IPV dat er druppels uit kwamen zoog de WC lucht naarbinnen.

Dat ziet er beter uit dan dat
siliconen

Laat staan bij blacklite

En nog 1tje van de zijkant.
Zo, dat was em weer
Me temp's zijn hetzelfde gebleven, namelijk 30/32c CPU en 23/24 case. Maar ik hoop dat de CPU nog wat zakt, toen ik me koeler eraf haalde kon ik namelijk niet echt veel koelpasta meer ontdekken, heb nu dus ietsiepietsie meer gedaan, als dat dus een paar daagjes heeft gedraaid schijnt dat nog wat te zakken, laten we t hopen
Wellicht dat me GPU nu ook wat verder wil, aangezien due nu natuurlijk veel beter gekoeld wordt, want aan de afdruk op me blokje was duidelijk te zien dat t contact gewoon bar slecht was
Nog even de specs:
epox 8kha+
xp1700+ @ 2160mhz (12,5x174)
512MB a-data pc3200 2-2-5-3
GF4 ti 4200 leadtek 128MB 570/280
koelblok op CPU: selfmade van een dragonorb
koelblok op GPU: innovatec
Hoop dat jullie t leuk vinden zo'n soort topic in DOC, denk dat er hier wat meer geinterreseerde langskomen dan in het kleine mod's topic OID

Dus besloot ik nieuwe slang te halen, wat slangenklemmetjes en een porsie tijd tussen me examens in.
Ik dacht even snel bij de PC boer slang te halen, dat viel dus vies tegen
affijn, dag erna bij een winkel voor tuin/gereedschap/leidingen en vanalles geweest, daar hadden ze t wel.
t resultaat:

Ik schroefde me GF4 blok eraf, bleek dus dat dat kunstof hoger is als de vore zelf, dat wordt lappen

Na t lappen (korrel 600 leek me wel genoeg).
Slangen gemonteerd, wat kabels naar de achterzijde gevoerd, en ouwe zooi de kast uit gewerkt
afvullen en ontluchten. Het bleek dat de slang bij me GF4 lekte, maar het mooie is dat ik zorg voor een onderdruk in het systeem, dus IPV dat er druppels uit kwamen zoog de WC lucht naarbinnen.
Dat ziet er beter uit dan dat

Laat staan bij blacklite
En nog 1tje van de zijkant.
Zo, dat was em weer
Wellicht dat me GPU nu ook wat verder wil, aangezien due nu natuurlijk veel beter gekoeld wordt, want aan de afdruk op me blokje was duidelijk te zien dat t contact gewoon bar slecht was
Nog even de specs:
epox 8kha+
xp1700+ @ 2160mhz (12,5x174)
512MB a-data pc3200 2-2-5-3
GF4 ti 4200 leadtek 128MB 570/280
koelblok op CPU: selfmade van een dragonorb
koelblok op GPU: innovatec
Hoop dat jullie t leuk vinden zo'n soort topic in DOC, denk dat er hier wat meer geinterreseerde langskomen dan in het kleine mod's topic OID