Als ik mij niet vergis was het afgelopen zondag dat hier ergens in de buurt (Zeewolde) de bliksem insloeg met als gevolg dat alle stoppen sprongen (en na een paar secs een gignatische donderknal te horen was) Gelukkig werkte alle apparatuur op mijn kamer nog (inc. mijn PC
)
Nu hebben wij in de meterkast zo'n oeroud Com21 modem hangen. Deze is nog van toen Chello nog gelrevision was
Maar na deze mooie inslag had ik een nieuw icoontje rechtsonderin mijn taakbalk: (Internet-Verbinding: Een van de netwerkkabels is niet aangesloten) Hier begon het gekloot. Ik heb eerst alle kabels nagechekt en het lijkt erop dat alles er totaan het modem nog goed inzit 
Maar op het modem brand nu maar 1 ledje.... en dat is de meest linkse en die is als het goed is van "Power"... Verder brand of knippert er dus helemaal niets. Was deze blikseminslag fataal voor deze oude jongen? Of zou ik het probleem ook nog elders kunnen zoeken? (Of fixxen)
Ik heb al geprobeerd om de stroom er even af te halen en er later weer op te zetten maar zonder resultaat
Nu hebben wij in de meterkast zo'n oeroud Com21 modem hangen. Deze is nog van toen Chello nog gelrevision was
Maar op het modem brand nu maar 1 ledje.... en dat is de meest linkse en die is als het goed is van "Power"... Verder brand of knippert er dus helemaal niets. Was deze blikseminslag fataal voor deze oude jongen? Of zou ik het probleem ook nog elders kunnen zoeken? (Of fixxen)
Ik heb al geprobeerd om de stroom er even af te halen en er later weer op te zetten maar zonder resultaat
[ Voor 7% gewijzigd door GuuZ op 14-01-2004 21:08 . Reden: toevoeging ]
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540