SQL Server 2000 vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• rjce
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:25
Hallo mensen,

Ik moet voor morgen wat sql opdrachten inleveren maar ik kom er maar niet uit,
wie kan mij helpen??

Dit is de vraag:

Create a view having all data from the WORK and TRANSACTION table. Write an insert INSTEAD OF trigger on this view that will create a new row in WORK and TRANSACTION. Use the Query Analyzer to demonstrate that your trigger.

Wie o wie helpt mij!!

Al vast bedankt!!

Groetjes

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Wat heb je al geprobeerd? Het kan niet de bedoeling zijn dat wij alles gaan voorkauwen. Wat lukt er bijvoorbeeld niet aan de view?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:40
Kijk eens in de Books Online, kijk naar de CREATE VIEW statement, etc.....
Eens je de VIEW gemaakt hebt, kijk je hoe je een INSTEAD OF TRIGGER moet maken.

Hoe je dat moet doen, mag je zelf uitvogelen. We willen je best helpen, maar dan moet je wel aantonen dat je zelf al een en ander geprobeerd hebt.

[ Voor 21% gewijzigd door whoami op 14-01-2004 21:22 ]

https://fgheysels.github.io/

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:19
Tip van flip : F1

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

rjce,

Welkom op GoT ;)
Op GoT hebben we een aantal richtlijnen opgesteld waar we graag aan zien dat een topic aan voldoet, kort samengevat:
  • Toon zelf moeite. Wat heb je gedaan? Wat heb je gevonden? Neem dit op in je topicstart - hiermee laat je zien wat je al geprobeerd hebt, en voorkom je dat mensen allerlei dingen voorstellen hebben die jij al geprobeerd hebt.
  • Kies een duidelijke topic titel die je probleem kort en bondig omschrijft.
  • Omschrijf je probleem duidelijk. Zomaar je huis werk opdracht overtypen is niet echt de bedoeling eigenlijk :)
Verder horen vragen over het gebruik van SQLserver eigenlijk beter op z'n plek in Programming & Webscripting :)

Dit topic is gesloten.