PSION Revo of MX5?

Pagina: 1
Acties:

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:43
Ik ga binnenkort een PSION kopen nou twijfel ik nog tussen de Revo of de MX5. Ik heb begrepen dat de 5MX:

- Java-ondersteunt
- een snellere processor
- meer geheugen heeft
- beter toetsenbord

Ik wil 'm vooral voor het maken van dictaat gaan gebruiken misschien een beetje HTML'en en Internetten.

Wat is nu wijsheid?

DIT IS MIJN WEBSITE

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:46

winnie

de poes...

Laten we het op de 5Mx houden, de mx5 is een mazda. Maar als ik de keuze had (en dus het geld): de 5Mx. Veel beter toetsenbord, je kan er extra geheugen bij zetten en inderdaad: sensneller.
Maar dit wist je allemaal al, dus...

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:44

botoo

💀 too old to die young

de 5 is groter en zwaarder dus minder aganda achtig, maar als de mobiliteit je niet interesseert zou ik voor de 5 kiezen

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Hein
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-11-2025
Heb ook eventjes aan de Mx5 van mijn vader gezeten en op het eerste gezicht is het wel een grappig ding met een hoog hebbe gehalte maar toen ik ff ging typen viel het me wel wat tegen, na al die verhalen over het goed toetsenbord. Als ik hele dictaten erop zou gaan schrijven zou ik toch even van te voren gaan testen of dat wel zo goed gaat. Het ging minder smooth dan verwacht, of ik kan gewoon niet tiepen :)

Kwa information resorce management is de mx5 wel goed geschikt, alles zit erop en eraan.

• winnie

winnie

de poes...

Ik neem aan dat de 5Mx hetzelfde toetsenbord heeft als de 5. En dat toetsenbord is erg gevoelig voor de manier van typen. Recht indrukken is belangrijk. Maar het is nog altijd hemel in vergelijking bij de hel van de rubbertoetjes van de revo.

• havana
Die toetsen van de Revo zijn dus zwaar klote? Maar hoe handig is zo'n PSION eigenlijk? Ik kan 'm alleen koop als ik mijn bestelling bij Funprice afbel. Ik heb er een cd-recorder bestel maar daar wacht ik nu al 2 weken op. Zo langzamerhand vraag ik me af of ik die recorder nou wel echt nodig heb...

Wat zouden jullie doen: PSION of recorder?

graag reacties

--------------

Havana gaat straks zelf los op www.pc-geeks.net

DIT IS MIJN WEBSITE

• winnie

winnie

de poes...

Wat is dit nu weer voor keuze? Beide zijn handig. De Psion als je een beetje mobiel bent (altijd alle gegevens bij de hand, be/verwerken van eksten, sheets, mail, agenda enz) en de recorder, als je de hele tijd cd's moet kopen ;). Dit is geen keuze. Wat is handiger: een auto of een computer.

• POLICE
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:29
IK heb hier zo'n 5mx ding ofzo alleen gebruik het nooit je mag hem van mij kopen!!!!

• havana
Lijkt me een mooie deal noem je prijs. Maar dat mag hier eigenlijk niet dus mail even naar frank@frankjansen.cx

thx

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1