Toon posts:

[XP] beheerdersaccount is foetsie*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had 2 gebruikers-accounts, te weten 1 hoofdbeheerders-account, en 1 gast-account. Nu is op de een of andere manier het hoofdbeheerders-acc. verdwenen, en kan ik alleen inloggen op het gast-acc. Als ik probeer via de administrator-acc. in te loggen moet ik een wachtwoord geven. Maar ik heb hiervoor nooit een wachtwoord ingevoerd, bij de installatie, maar toch kan ik niet als administrator inloggen, wat ik ook probeer.
Onder het gast-acc. heb ben ik dus beperkt in het gebruik van mijn pc.
Wie weet er een oplossing? :?

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mocht je er niet meer uitkomen na opties van anderen, zoek dan even hier/op google op "Offline NT Password & Registry Editor" :)

• Jappo112
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-05 14:11
Mischien heeft iemand anders onder de admin account gelogd en een pass aangemaakt? En toen hij toch bezig was heeft hij jou'n account ook gelijk maar weggehaald?

Verwijderd

Topicstarter
Er is niemand op mijn pc geweest. Misschien is dit online gebeurt..... ik weet niet of dat kan

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Staat de administrator nog wel in de userlist? ('control userpasswords2' in XP, anders gewoon 'control userpasswords' - in XP levert de laatste de 'vernieuwe' usereditor op namelijk, en ..2 krijg je de oude nog mee)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat het topic conform de WOS Policy is - ik ga maar even gokken dat je Windows XP hebt ;)

Wil je dit voortaan zelf ook vermelden? :)

Verwijderd

Had het probleem ook een keer toen ik recov console moest gebruiken. Had ook geen administrator password dus kon niet verder. Offline NT Password & Registry Editor was de oplossing. Kan je hem gewoon veranderen, in jou geval dus aanmaken. ps Als je een usb toetstenbord heb wordt het moeilijk, probeer dan ff een ps2 bord te regelen. Proggie werkt nm vaak niet met usb bords

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Pagina: 1