Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-11 20:17
Ik kan mijn mobiele telefoon niet altijd aannemen, dus mis wel eens wat. Als ik dan later controleer, dan vind ik soms ‘1 oproep gemist’. Als ik op bekijk telefoonnummer klik, dan staat er +9054… etc (een totaal van 12 cijfers). Dit is een raar nummer, en lijkt niet op een telefoonnummer.

Weet iemand wat dit kan zijn, heb het nog niet aangedurfd om zo’n raar nummer terug te bellen.

Heb sinds kort een abbo bij Orange.

Verwijderd

Bel het nummer even terug met je huis-tel dan :?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Niet van de voicemail of zo om te zeggen dat je een nieuw bericht hebt :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

+90 zijn Turkse nummers. In welk opzicht 'lijkt het dan niet op een telefoonnummer'?

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

[edit]
zat in de verkeerde kolom te kijken

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 19:19 ]

• honey
intoxicated schreef op 14 januari 2004 @ 19:14:
+90 zijn Turkse nummers. In welk opzich 'lijkt het dan niet op een telefoonnummer'?
eeh, dan is het dus wel een telefoonnummer, maar niemand kent dit nummer nog (net een week oud)! ...en ik dacht nog dat ik geen Turkse vrienden had LOL

...maar serious, is dit SPAM? of iets anders dan?

btw, ook al gekontroleerd bij Orange, het is niet een nummer van hun. Voicemail staat ook uit.

[ Voor 13% gewijzigd door honey op 14-01-2004 19:20 . Reden: toevoeging ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Er vanuit gaande dat Orange geen nummers hergebruikt kun je er gewoon vanuit gaan dat het iemand is die een typefoutje heeft gemaakt. 'Spam' lijkt me niet echt aannemelijk, internationale marketingtelefoontjes naar random nummers komen niet echt vaak voor.

En als je 't zeker wilt weten, kijk even of er een reverse-telefoonboek is voor nummers uit Turkije of bel ze anders gewoon even, kost je een paar cent.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• honey
intoxicated schreef op 14 januari 2004 @ 19:24:
Er vanuit gaande dat Orange geen nummers hergebruikt kun je er gewoon vanuit gaan dat het iemand is die een typefoutje heeft gemaakt. 'Spam' lijkt me niet echt aannemelijk, internationale marketingtelefoontjes naar random nummers komen niet echt vaak voor.

En als je 't zeker wilt weten, kijk even of er een reverse-telefoonboek is voor nummers uit Turkije of bel ze anders gewoon even, kost je een paar cent.
Bedankt. Zal het eerst gewoon negeren en als het doorgaat dan bel ik mijn Turkse vrienden wel eens. Was eerst bang dat het van die nummers zijn dat je saldo verdwijnt als je ze belt, maar dat kan geloof ik niet eens. :D

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

intoxicated schreef op 14 januari 2004 @ 19:24:

Dat van nummers hergebruiken gebeurdt wel degelijk.

Sommige nummers komen al heel snel nadat ze zijn afgesloten weer terug bij een nieuwe klant. Het dus gewoon zijn dat iemand niet heeft doorgegeven dat hij/zij een nieuw nummer heeft, zodat de beller het gewoon nog op het ouwe nummer, nu jou nummer probeer.

Toen ik mijn Vodafone nummer +31611043333 had, ben ik verschillende malen uit Frankrijk, Duitsland, België en Engeland opgebeld. Na een tijdje is dat gestopt

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Ja mijn ma heeft kpn abo. Nummer is van een wanbetaler (van tel. abo) die supersnel afgesloten was. Nu heeft mijn ma dus dat nummer en wordt ze gek gebeld door mensen die die andere gast voor zijn werk moeten hebben :/
Pagina: 1