Je frontpage karma zou een indicatie moeten zijn voor de waarde van je FP reacties. Maar uit de gewone 'optel-karma' haal je dat niet - je kunt immers door flink veel (en eventueel matig) te reageren, toch een hoog karma halen.
Het lijkt me sterk dat dit niet eerder is voorgesteld (ff gezocht maar niet gevonden..) - waarom niet een relatieve karma-waarde (erbij); karma gedeeld door het aantal reacties. In feite gebeurt dat al met het gemiddeld aantal punten per reactie. Dat vind ik dan ook een veel betere indicatie (eventueel nog met 100 vermenigvuldigen en je bent van de cijfers achter de komma af
).
Ik zou es aan een Boeddhist moeten vragen welke maat een betere karma-indicatie zou zijn.
Het lijkt me interessant als in ieder geval op 1 of andere manier met het aantal reacties rekening wordt gehouden; dat zou voor de gallery denk ik een aardige re-shuffle opleveren. Niet dat ik jaloers op de topscorers ben hoor.
Het lijkt me sterk dat dit niet eerder is voorgesteld (ff gezocht maar niet gevonden..) - waarom niet een relatieve karma-waarde (erbij); karma gedeeld door het aantal reacties. In feite gebeurt dat al met het gemiddeld aantal punten per reactie. Dat vind ik dan ook een veel betere indicatie (eventueel nog met 100 vermenigvuldigen en je bent van de cijfers achter de komma af
Ik zou es aan een Boeddhist moeten vragen welke maat een betere karma-indicatie zou zijn.
computo ergo sum