ADSL model wisselen, kan dat?

Pagina: 1
Acties:

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-05 17:14

fstieger99

www.Isaia.it

Topicstarter
Ik heb een E-Tech ADSL modem USB icm Zonnet Family, maar ik heb idee dat door die usb modem mijn pc om de haverklap crsht.

Dus ik wil hem graag gaan vervangen door een andere modem.

Wat voor andere mogelijkheden heb ik behalve USB ik ben niet heel erg thuis in die werled namelijk. En kan dat zomaar icm met zonnet, moeten er dna andere dingen ingestled worden etc.

tnx!

The Sartorialist

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
Ethernet modem kan ook, is dus met netwerkkaart. Dan zal je die moeten instellen en het macadres doorgeven aan zonnet.

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-05 19:36
Je kan ook gewoon een ethernet modem nemen.

Is minstens net ( lees makkelijker) dan een usb modem.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:36

JvS

Ik heb hem zelf ook

je kan hiervoor het beste bellen met zon, zij kunnen je het het beste uitleggen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

in principe zou elke ADSL modem die hier in NL verkrijgbaar zijn moeten werken. Uiteraard moeten wel de juiste waardes ingevoerd worden voor het netwerk van KPN ADSL of degene waar zonnet van gebruik van maakt. just RTFM van elke modem en met de juiste instellingen kom je een heel eind.

Weet wel dat de meeste modems niet ondersteund worden door de ISP's, in dit geval dus ZON.

Modemruil zal er helaas niet meer inzitten, dat moet binnen een aantal dagen gebeuren nadat je hem hebt gekregen/ontvangen. Aangezien jij een etech hebt denk ik niet dat deze door hen ondersteund wordt en bellen zou dan ook weinig zin hebben, omdat ze deze modem helemaal niet kunnen ruilen.

specs