Eh ik weet niet veel af van al die Athlon's enzow, maar volgens mij maakt de kleur niet uit (net als in het echte leven
, hoewel, er worden wel meer hardloopmedailles gewoonnen door African Americans, misschien heb jij een soort van negerathlon of juist een blanke
)
Ik zou zeggen probeer het zelf even, klokkerdeklok hem een beetje over, dan merk je het vanzelf...
Ik zou zeggen probeer het zelf even, klokkerdeklok hem een beetje over, dan merk je het vanzelf...
Ehm... maakt niets uit? Ik heb begrepen dat die blauwe toch wat anders zijn gemaakt... andere materialen... bij de ene zou gebruik zijn gemaakt van koper en bij de andere aluminium. Ik heb zelf m'n t-bird nog niet gesloopt, en ben het ook niet van plan. Maar goed.. dit is me een keer verteld....
Verwijderd
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=14794
Bij de Durons maakt het niet uit. Ik denk dus dat het bij de Athlons ook niet veel uit zal maken...
Bij de Durons maakt het niet uit. Ik denk dus dat het bij de Athlons ook niet veel uit zal maken...
De kleur maar niet uit en zegt opzich weinig. Je moet op die serienummers/codes letten.. daar aan kan je zien waar hij vandaan komt.
Ik had zo'n lijstje van codes (letter combinaties) maar ik ben um kwijt.. iemand?
Ik had zo'n lijstje van codes (letter combinaties) maar ik ben um kwijt.. iemand?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Pagina: 1