Toon posts:

Ja een blauwe thunderbird, moet ik nu blij zijn of

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie onderwerp of is dit standaard? Of is het al bewezen dat het niet uit maak?

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 10:23
Eh ik weet niet veel af van al die Athlon's enzow, maar volgens mij maakt de kleur niet uit (net als in het echte leven :7, hoewel, er worden wel meer hardloopmedailles gewoonnen door African Americans, misschien heb jij een soort van negerathlon of juist een blanke :D)
Ik zou zeggen probeer het zelf even, klokkerdeklok hem een beetje over, dan merk je het vanzelf...

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ehm... maakt niets uit? Ik heb begrepen dat die blauwe toch wat anders zijn gemaakt... andere materialen... bij de ene zou gebruik zijn gemaakt van koper en bij de andere aluminium. Ik heb zelf m'n t-bird nog niet gesloopt, en ben het ook niet van plan. Maar goed.. dit is me een keer verteld....

Verwijderd

http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=14794
Bij de Durons maakt het niet uit. Ik denk dus dat het bij de Athlons ook niet veel uit zal maken...

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

De kleur maar niet uit en zegt opzich weinig. Je moet op die serienummers/codes letten.. daar aan kan je zien waar hij vandaan komt.

Ik had zo'n lijstje van codes (letter combinaties) maar ik ben um kwijt.. iemand?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

ben ook wel benieuwd naar die codes..
Pagina: 1