Toon posts:

divx -> svcd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil van een 700mb divx film een svcd maken. ik heb de guide gebruikt op doom9.net.
http://www.doom9.org/mpg/dvd2svcd-avi.htm
Maar als ik dat dvd2svcd programma gebruik en alles doe zoals er staat zegt ie op het laatst bij het convertere: Floating point division by zero
Iemand een idee hoe dit kan?ik heb die codecs enzo erop maar het lukt steeds niet. krijg ook geen cue files ofzo.
of een andere (betere) methode om een svcd te maken?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Tmpgenc.

http://www.tmpgenc.net/e_main.html

Tmpgenc starten, avi laden, SVCD parameters kiezen, start drukken en brullen maar. Naderhand de gemaakte mpeg2 file nog even knippen in bruikbare stukken en op cd's branden.

[ Voor 94% gewijzigd door Wekkel op 14-01-2004 17:29 ]

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

www.sectie.be in het nederlands ook nog ;)

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Zou ik aan die meneer boven mij vragen hoe het probleem van de TS daarmee opgelost word? :)

Neophyte88: is je avi film niet corrupt? heb je het nog een keer geprobeerd te draaien? zoja, komt die error dan weer?

[ Voor 3% gewijzigd door G33rt op 14-01-2004 20:46 ]

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Volgens mij heb ik precies hetzelfde probleem (weet het ff niet zeker, en ben niet van plan nu even als test wat te converteren ;), maar het was iets met bbmpeg).

Maar ik heb binnen DVD2SVCD ingesteld dat ie er gewoon een mpg van moet maken (dus geen bin/cue) en die staan er dan ook altijd netjes als ie klaar is, ongeacht die foutmelding.

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:04

radial

Watch out

Kijk anders eens ff op www.ondertitels.nl/forum en dan skvcd is misschien wel eens iets om uit te gaan proberen teminste ik doe het al enige tijd op deze manier en het werkt perfect

20xSF170s - ozo

Verwijderd

Topicstarter
met een andere divx doet ie het wel goed. maar die ene niet, maar hij speelt wel gewoon normaal af dus is nie corrupt.
maar hij is nu700mb kan ik em op 1 cd zetten dan? of moet dat op 2?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
700MB past op een 80 minuten cd :)

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

G33rt schreef op 14 januari 2004 @ 20:46:
Zou ik aan die meneer boven mij vragen hoe het probleem van de TS daarmee opgelost word? :)
hmmm...goeie vraag. Eerlijk gezegd heb ik weinig ervaring met subtitels gedoe. Sorry.
No offence..vindt persoonlijk dat je je engels beter moeten leren kennen zonder subs.

en uhhh...hoezo meneer..?? (8>

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

Doe die divx even in de Virtual dub en scan dan even op freezing frames of op bad frames, dat floating point had ik meestal als ik was vergeten om de film te checken op bad of freezing frames.

Om op een andere manier SVCD te maken ga dan naar het 7 stappenplan van Abdul zijn site http://abdul1.netfirms.com/ .

Ander optie is het maken van een VCD, bijna niet te zien dat verschil met een Svcd en je kan altijd uit de voeten met 2 cd's en in sommige gevallen met 1 cd.

Dat Skvcd, dan krijg je 2 uur film op 1 cdrom.

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Pagina: 1