Toon posts:

Exchange 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe installeer ik exchange 2000 op small bussines server 2000? Heeft iemand hier info over. hoe gaat het als je gebruik maakt van een extern bedrijf, dat jouw emailadres host of door verwijst.

Hoeveel gebruikers mag exchange eigenlijk hebben en sbs ?

Al vast bedankt voor degene die me hiermee kan helpen.

Bedankt _/-\o_

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
1) de setup van sbs installeerd automagisch exchange 2000
2) dit gaat via een pop3 connector (zit gratis bij exchange)
3) 50 man met sbs2000 en 75man met sbs2003

A wise man's life is based around fuck you

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Als je dat pakket koopt, dan zit er toch een handleiding bij? :?

offtopic:
Ik ben nog van de oude stempel ; als ik software koop, wil ik er een handleiding bij. :Y)

[ Voor 48% gewijzigd door pven op 14-01-2004 19:13 ]

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
pven schreef op 14 januari 2004 @ 19:09:
Als je dat pakket koopt, dan zit er toch een handleiding bij? :?
nee zit er niet bij,

het werkt allemaal met wizards die echt heeeeel makkelijk zijn, elke stap wordt automagisch doorlopen je hoeft alleen maar de schermen in te vullen alles wordt vanzelf gedaan

A wise man's life is based around fuck you

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

andy12,

Welkom op GoT :)
Op GoT hebben we een aantal richtlijnen opgesteld waar we een topic graag aan zouden zien voldoen. Kort samengevat, kan je dat eigenlijk als volgt vertellen:
  • Toon zelf moeite. Alhoewel we niet twijfelen dat je zelf eerst even gezocht en geprobeerd hebt voordat je een topic opende, is het belangrijk dat je even neerzet wat je dan zoals geprobeerd hebt. Hiermee laat je zien dat je zelf wat gedaan hebt, en voorkom je ook mee dat mensen allerlei dingen gaan voorstellen die je zelf al geprobeerd hebt.
  • Kies een goede topic titel - nu zet je alleen het product naam erin, maar zet er ook even een indicatie van je vraag in :)
  • Formuleer je vraag duidelijk en netjes - stel je vragen een beetje gestructureerd zodat er geen tientallen antwoorden door elkaar gaan lopen, en dergelijke :)
Verder - begin hier eens - er staat wel e.e.a. in over licensing van SBS
http://www.microsoft.com/.../overview/generalfaq.mspx