Beste mensen,
Na het uitvoerig doornemen van de TV-OUT FAQ ben ik weinig opgeschoten.
Ik heb de volgende kabel gekocht:
"computer to TV/VCR cable"
"3,5mm+S-Video - SCART"
"VL6710"
"Male-Male"
"high performance 99,96 OFC Cable"
"SCART plug - 4 pin S VHS Plug 3,5mm Stereo Plug"
Ik heb de kabel dus aangesloten op de SCART uitgang van de TV (waarbij het de TV natuurlijk op dat kanaal aanzet) en dan de 2 uiteinden in de s-video ingang van de videokaart (Geforce 4 Ti 4200) en in de geluidskaart (creative labs 5.1).
Computer/Nview/TVTool herkend de TV en Nview in clone mode gezet. Alles lijkt in orde maar ik heb nog steeds een blauw scherm op me TV! Blijkbaat zit er iets dus niet goed. Naar mijn weten is het geen software probleem dus zou het aan de kabel(aansluiting) moeten liggen.
Iemand suggesties?
Na het uitvoerig doornemen van de TV-OUT FAQ ben ik weinig opgeschoten.
Ik heb de volgende kabel gekocht:
"computer to TV/VCR cable"
"3,5mm+S-Video - SCART"
"VL6710"
"Male-Male"
"high performance 99,96 OFC Cable"
"SCART plug - 4 pin S VHS Plug 3,5mm Stereo Plug"
Ik heb de kabel dus aangesloten op de SCART uitgang van de TV (waarbij het de TV natuurlijk op dat kanaal aanzet) en dan de 2 uiteinden in de s-video ingang van de videokaart (Geforce 4 Ti 4200) en in de geluidskaart (creative labs 5.1).
Computer/Nview/TVTool herkend de TV en Nview in clone mode gezet. Alles lijkt in orde maar ik heb nog steeds een blauw scherm op me TV! Blijkbaat zit er iets dus niet goed. Naar mijn weten is het geen software probleem dus zou het aan de kabel(aansluiting) moeten liggen.
Iemand suggesties?