[zoektocht] Externe HDD 10/20gig

Pagina: 1
Acties:

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-03 22:16

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Ik heb de prijswatch en got doorzocht en verschillende winkels maar heb nog niet gevonden wat ik wil hebben..

Ik zoek een externe hdd die aan de volgende eisen voldoet:

-20GB (10 mag ook 40 ook)
-rond de 100 euro
-liefst ook nog een beetje compact
-usb 2.0
-geen externe voeding

Tegenwoordig zie je eigenlijk bijna alleen maar 120gig en groter, maar daar betaal je je eigen scheel aan en dat heb ik niet eens nodig..

[ Voor 3% gewijzigd door PnD op 14-01-2004 16:25 ]

• -krekel-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11-2025
van Lacie heb je diverse externe HDD's, weet alleen niet of het ook binnen die prijsklasse is. Kijk maar op www.lacie.nl en (goeie shop) www.ragus.nl.
Zelf heb ik de pocketdrive van 40 gb, ook usb2.0 en uiteraard zonder externe voeding. Degelijk spul btw...

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:07

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Zonder externe voeding gaat waarschijlijk niet lukken :/ want een hd lust wel meer dan 500ma. Kijk hier eens ;) http://www.tweakers.net/p...ction=&Landfilter=Benelux
PnD schreef op 14 januari 2004 @ 16:25:
Ik heb de prijswatch en got doorzocht en verschillende winkels maar heb nog niet gevonden wat ik wil hebben..

Ik zoek een externe hdd die aan de volgende eisen voldoet:

-20GB (10 mag ook 40 ook)
-rond de 100 euro
-liefst ook nog een beetje compact
-usb 2.0
-geen externe voeding

Tegenwoordig zie je eigenlijk bijna alleen maar 120gig en groter, maar daar betaal je je eigen scheel aan en dat heb ik niet eens nodig..

[ Voor 9% gewijzigd door Bartjeee op 14-01-2004 16:41 ]

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
@termi
ik zeg toch dat ik dat gedaan heb... (moeilijk lezen?)
enigste die erin staan is die eerste merkloze hdd van 10gig, ik heb de winkel gemailed want stond verder geen info bij.. lijkt me nogal duur 100 euro voor 10gig maar misschien issie wel mooi compact

die iomega is de andere die erin staat.. maar de ene winkel verkoopt hem niet meer en de andere winkel is voor bedrijven..

@bartje
volgens mij ben ik toch genoeg externe hdd's tegengekomen die zich via de usb zelf voeden

@krekel
bedankt dat is nog is een aanbod aan hdd's, die staan er in de pricewatch niet bij

[ Voor 41% gewijzigd door PnD op 14-01-2004 16:48 ]

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
voorlopig hou ik het dan toch maar op deze:

http://www.ragus.nl/produ...8&products_id=13768044038

http://www.lacie.com/nl/products/product.htm?id=10106

aangezien ik hem veel rond wil gaan zuilen, aan vrienden meegeven om films op te zetten e.d., deze schijnt erg stevig te zijn, dus ik verhoog mijn budget voorlopig maar...
misschien dat ik binnekort tegen wat anders aanloop maar anders wordt het toch echt deze

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.hildenbrant.demon.nl/hddtje.JPG

dis em geworden, en ik ben tevreden..
kosten 130 euro

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

Wat ik aan zou raden: Een 2,5" notebook schijfje in een USB2.0 extern behuizinkje. Aantal voordelen:

- Kleiner formaat
- Goedkoper (aangezien die nog makkelijk in 20GB enzo te vinden zijn)
- Geen externe voeding nodig
- Beter bestand tegen schokken

Nadeel is dat ze iets trager zijn, maar ik ben zelf heel tevreden met mij IBM schijfje in een alu behuizing van Target :X (Een van de weinige spullen van Target waar ik positief over ben, hehe) Kostte mij ook maar 10 Euro of zo. Dit is zoiets, de mijne kon ik online niet vinden. Werk er nu al een aantal maanden mee tot volle tevredenheid. Dit is dus zoiets als de Lacie schijf die hierboven aangegeven wordt, alleen dan zelfbouw ;) Ideaal!

edit:
D0h, je hebt er al 1 ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Yngwie- op 23-01-2004 15:37 ]

Pagina: 1