Toon posts:

[CoD] - [Direct-X9] - [Geforce 4mx]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet zeker of ik dit hier moet posten, maar dat merken we gauw genoeg.

Nou is het zo, ik heb dit probleem bij Call of Duty:
Afbeeldingslocatie: http://home.studenten.net/~johan22/gare%20zooi.jpg
ik zie dus geen gronden en vloeren enzo, en sommige objecten eveneens niet. Nou heb ik gehoord dat er dus direct-x 9 voor COD nodig is, en dat de geforce4 mx440 dat niet ondersteunt. En aangezien Half-Life en doom3 er ook aan komen, en die hier eveneens gebruik van gaan maken (toch?) volgt hier mijn vraag:
Is hier wat aan te doen met de specs die ik op dit moment heb:
Amd athlon 1700
Gf4 mx 440
512 mb ddr
is er dus een mogelijkheid om toch COD of direct-x 9 aan de praat te krijgen met de gf4 mx 440. Is dat niet het geval, welke videokaart kan ik dan het beste kopen, tegen een redelijke prijs.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:15
Geforce 4 MX kaarten ondersteunen Direct X 9 wel gewoon, alle hebben ze niet alle functies die in Direct X 9 ingebouwd zijn, omdat ze gebaseerd zijn op een Direct X 7 kaart. Call of Duty moet dus gewoon werken, hoe dat zit met Doom 3 en Half-Life 2 is nog niet zeker, maar CoD zou gewoon goed moeten draaien als je de goede drivers voor je videokaart installeert :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
hmmmm... dus ik zou ook gewoon hl2 enzo moeten kunnen spelen, maar hoe zit dat dan met van die spellen die gf4 mx kaarten niet supporten, heeft dat er iets mee te maken?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:15
Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 16:32:
hmmmm... dus ik zou ook gewoon hl2 enzo moeten kunnen spelen, maar hoe zit dat dan met van die spellen die gf4 mx kaarten niet supporten, heeft dat er iets mee te maken?
Ik zeg niet dat HL2 speelbaar moet zijn op een GF4 MX, ik zei alleen dat CoD in ieder geval wel zou moeten werken.
Dat sommige spellen de GF4 MX kaarten niet ondersteunen komt zoals ik al zei doordat GF4 MX kaarten gebouwd zijn voor DirectX 7 en ze sommige nieuwe features uit DirectX 8 en 9 niet ondersteunen, simpelweg omdat ze die niet hebben :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
ok tnx dan ga ik dit weekend eens drivers cleanen, en de nieuwste erop gooien :Y)