Toon posts:

bot gelul op got

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
dit wil ik ff kwijt aan een boel mensen op got.
waar ik me heel erg aan erger is dat er heel wat mensen op
de gathering aardig bot tegen andere kunnen zijn.
terwijl de gatering is gemaakt om mekaar te helpen toch ??? :?
wat je vaak ziet is dat er soms iemand komt met een wat simpele
over hard/software en dat die persoon meteen de grond in wordt gedrukt
door mensen die zelf nog geen eens wat van het leven af weten.
of ze weten toevalig veel over dat onderwerp en doen dan net alsof ze alles weten op computer gebied terwijl ze er eigenlijk geen flikker van snappen

graag wil ik van andere mensen weten hoe hun er over denken

alvast bedankt voor jullie reactie _/-\o_

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:07
Ik denk dat je hier verkeerd zit. ;)

Verwijderd

Lijkt soms wel mens-eigen. Zwaar waardeloos, dat ben ik met je eens.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:55
Heb je voorbeelden?
En botheid vind ik wel meevallen opzich. Het is gewoon een forum voor de wat meer gevorderde computer gebruiker. En als mensen dan komen met simpele vragen dan vind ik het niet gek dat ze bijvoorbeeld worden doorverwezen naar beginnersweb.nl

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Elke week komen er wel weer een paar van zo'n topics van newbs bij GoT. Als je hier een tijdje rondhangt snap je waarom men zo reageert, en plotseling reageer je zelf ook zo. Dan ben je een echte GoTer ;)

[disclaimer mode]
Neem dat laatste met een korreltje zout
[/disclaimer mode]

[ Voor 18% gewijzigd door OneUp op 14-01-2004 14:59 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Verwijderd

Topicstarter
MADG0BLIN schreef op 14 januari 2004 @ 14:57:
Heb je voorbeelden?
En botheid vind ik wel meevallen opzich. Het is gewoon een forum voor de wat meer gevorderde computer gebruiker. En als mensen dan komen met simpele vragen dan vind ik het niet gek dat ze bijvoorbeeld worden doorverwezen naar beginnersweb.nl
ben ik met je eens maar dat kan dan toch op een normale manier vertelt worden ???

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:43
Geen bot gelul in ieder geval. Tis hier gewoon niet de bedoeling met 'simpele vragen' te komen. En vaak zijn ze niet simpel, maar gewoon dom of ontwetend. Daar is GoT dus niet voor bedoeld...

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:07
Noem eens wat voorbeelden dan?

Gaat het om je eigen topics? Die zijn allemaal keurig gesloten anders?

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 14:58:
[...]

ben ik met je eens maar dat kan dan toch op een normale manier vertelt worden ???
Ja maar dat wordt zo'n 10 keer per dag verteld....dan ontstaan er wel eens irritaties

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• LorD_GyproX
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-02-2025
haha, gods, tis nu eenmaal geen "mietjes-forum" :p en aan n00bs hebben we nu eenmaal niet veel...

Verwijderd

Dit topic heeft weinig te maken met wetenschap of levensbeschouwing. Om die reden hoort het niet thuis in W&L. In LA (lieve adjes) zou je het wel kunnen plaatsen, maar dan wel met een aantal concrete voorbeelden en een duidelijke argumentatie, en een wat duidelijkere discussieaanzet dan "alvast bedankt voor jullie meningen". Omdat ik niet denk dat dit topic een lang leven beschoren is in LA, sluit ik het ipv het te verplaatsen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.