Toon posts:

[2000] Wanneer wordt de map "Mijn eBooks" aangemaakt?*

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer wordt de map "Mijn eBooks" aangemaakt onder Mijn documenten? Kan iemand me vertellen waar dezevoor gebruikt wordt? Hij lijkt misschien een gekke vraag maar ik heb het vermoeden dat dit door een virus is aangemaakt. Kan iemand dit bevestigen of uitleggen waar het voor nodig is?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welk OS :? Lees WOS Policy even door ajb, zie ook [rml]elevator in "[ W2K] Via scsi swap pc opnieuw installer..."[/rml] :)

Maar goed: www.microsoft.com/reader doet dat waarschijnlijk.
edit:

Of was het www.adobe.com/products/acrobat, kan het me niet herinneren :X

[ Voor 15% gewijzigd door F_J_K op 14-01-2004 14:43 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry een detail dat ik inderdaad vergeten ben te vermelden. Het gaat om een windows 2000 omgeving ingericht als Terminal Sever.

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04 10:35

Zym0tiC

^_^

Acrobat reader that is :Y)

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• Baudje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-04 11:28
Gebeurt op het moment (en elke keer) dat je Acrobat Reader opstart. Heb helaas nog niet de optie gevonden om het uit te zetten.

[Edit]
Wat je wel kan doen is in de map mijn documenten een bestandje maken met de naam Mijn eBooks (dus zonder ".txt" ofzo). Deze desgewenst verborgen maken. Hierdoor kan er geen map meer worden gemaakt met deze naam. Heb je alleen nog wel een leeg nutteloos bestandje in je Mijn documenten staan 8)7

[Edit 2]
Exact dezelfde versie als van poster hieronder.

[ Voor 64% gewijzigd door Baudje op 14-01-2004 14:59 ]

• SquareHugo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Met Acrobat Reader 6.0 (zowel full Nederlands als full Engels) heb ik die eBooks-map niet/nooit meer terug gezien. Heb je een oudere versie? Ik draai hier de 6.0.0 19-5-2003 NL-versie.

[ik ook een Edit]
Oeps, voorbarige conclusie van mezelf; ik startte net dus Acrobat Reader 6.0.0 blijkbaar voor de eerste keer. En hoppakee, een mapje "Mijn eBooks" erbij gekregen in Mijn Documenten.

[ Voor 50% gewijzigd door SquareHugo op 14-01-2004 15:05 ]

XBOX 360 Gamertag

• MrDirk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07-2023
Baudje schreef op 14 januari 2004 @ 14:52:
Gebeurt op het moment (en elke keer) dat je Acrobat Reader opstart. Heb helaas nog niet de optie gevonden om het uit te zetten.

[Edit]
Wat je wel kan doen is in de map mijn documenten een bestandje maken met de naam Mijn eBooks (dus zonder ".txt" ofzo). Deze desgewenst verborgen maken. Hierdoor kan er geen map meer worden gemaakt met deze naam. Heb je alleen nog wel een leeg nutteloos bestandje in je Mijn documenten staan 8)7

[Edit 2]
Exact dezelfde versie als van poster hieronder.
Dan kan je net zo goed de map eBooks ontzichtbaar maken, right?

"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:08

mr_petit

opperprutser

Baudje schreef op 14 januari 2004 @ 14:52:
ik heb hier zelf acrobat reader 5 en die maakt my ebooks niet aan als ie opstart.
Alleen tijdens de installatie dus, en daarna kan je 'm gewoon verwijderen.

"man is not truly one, but truly two,"

• Baudje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-04 11:28
MrDirk schreef op 14 januari 2004 @ 15:00:
[...]

Dan kan je net zo goed de map eBooks ontzichtbaar maken, right?
Klopt helemaal, alleen als je zoals ik verborgen mappen of bestanden weergeven aan hebt staan dan is een gele icoontje net iets irritanter dan een klein wit icoontje.... En in het geval je de map niet verborgen wil maken is een lege map in Mijn docs vervelender (voor mij althans) dan een leeg bestandje......

[edit] en ik laat een programma toch niet een voor mij nutteloze map maken. Acrobatje pesten dus! ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Baudje op 14-01-2004 15:22 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas je topic titel nog even aan - aub voortaan niet meer vergeten ;)

Verwijderd

Heeft frontpage van ms niet het zelfde trucje in de hoge hoed met de map mijn webs ?

• Mathadon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-01 13:37
Heeft iemand al een oplossing gevonden voor dit probleem? Ik wil dat Acrobat geen ebooks mapje aanmaakt. :(

• Mathadon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-01 13:37
Oplossing gevonden:

If you have install Adobe Acrobat 6, you may of noticed that a folder is created in your My Documents called "My eBooks". And even if you delete it, the next time you open Acrobat the folder will be recreated.

This is the result of the "ebook.api" plugin for acrobat.

Navigate to c:\program files\adobe\acrobat 6\reader\plug_ins

and move ebook.api to

c:\program files\adobe\acrobat 6\reader\optional

Now you can permanently delete the My eBook Folder.
Pagina: 1