Ik heb hier een jetway 866 as. Er waren wat problemen mee; de fan van de chipset draaide niet meer, het cputje werd gloeiend heet. Ik zou dus 2 nieuwe fans plaatsen maar toen ik dus bij die mensen kwam hoorde ik dat hij die avond daarvoor had zitten te piepen. Toen zij hem daarna weer aan deden deed hij het gewoon.
Toen ik dus die nieuwe cpu-fan installeerde en de chipset fan en ik deed hem weer aan begon hij te piepen. Dus ik thuis opzoeken wat dat kon zijn en vondt ik bij award bios beep codes, dat een continue piep een memory error is. Dus ik geheugen omwisselen en testen in andere pc en het werkt gewoon.
Kan het zijn dat dit moederbord doorgebrand is ofzo?
Als je hem aandoet draait alles alleen monitor gaat niet aan en hij piept continu.
Toen ik dus die nieuwe cpu-fan installeerde en de chipset fan en ik deed hem weer aan begon hij te piepen. Dus ik thuis opzoeken wat dat kon zijn en vondt ik bij award bios beep codes, dat een continue piep een memory error is. Dus ik geheugen omwisselen en testen in andere pc en het werkt gewoon.
Kan het zijn dat dit moederbord doorgebrand is ofzo?
Als je hem aandoet draait alles alleen monitor gaat niet aan en hij piept continu.
-= Very annoying forum person =-