[MSN 6.1] MSN hangt direct na inloggen

Pagina: 1
Acties:

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:33
Ik heb de laatste dagen een zeer vreemd probleem met MSN 6.1 icm. Win2000 Pro SP4.

Thuis heb ik 2 PC's hierop draaien, allebei VIA-chipset en 1 draait op AMD 1200/Ati Radeon 7000 en de ander op AMD 1900+ XP/Abit GF4 Ti4200. Ik gebruik de laatste drivers/patches en heb geen getweakte reg/settings.

Geprobeerd heb ik om MSN opnieuw te installeren, het register op te schonen en verschillende msn-versies geprobeerd. Een her-installatie van Win2000 zie ik echt als de laatste optie.

Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? (Misschien de VIA Hyperion drivers???) Helaas rijkt mijn kennis niet zo ver, dus als je een idee of suggestie hebt, dan hoor ik het graag.

Gelieve geen tips als: draai een kloon als Trillian of overstappen op een andere messenger e.d.

StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)

• SkyStreaker
Heeft niemand een flauw idee dan?

• SkyStreaker
Jammer dat niemand een oplossing schijnt te hebben. Ik krijg het nu ook van anderen te horen die of Win2K Pro of WinXP Pro draaien. Wel allemaal een VIA Chipset... Ze lopen gewoon allemaal vast. Bij mij is het op het moment zo dat alleen als ik een chatscherm op en wil praten of spel spelen dat hij vastloopt.

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Ja ik heb het probleem ook wel eens gehad op family pc (in sig) Heb het eigenlijk nooit kunnen oplossen, tijdje daardoor trillian gedraait en paar weken daarna nog eens msn geprobeert en toen werkte het gewoon weer. Mijn contactpersonen lijst was wel zo goed als vol maar ik weet niet of het daar aan kan liggen.

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• SkyStreaker
Ik heb een MSN-account bijv. met maar 3 contacten. Dus nee :)

Het rare is, hij heeft het altijd gedaan en dan ineens... Via 4in1 4.51 draai ik ook een tijdje, maar die versie draait beneden niet... Ik weet niet eens of het een driverprobleem is.

Het gekke is, zoals ik al zei, als ik een audiogesprek wil starten loopt hij vast. Echter, als ik de wizard audio-afstemmen gebruik, is er niks aan de hand!

Verwijderd

ik heb exact hetzelfde probleem. hij hangt bij mij even vast, maar gaat na 10sec weer verder... (iedereen in lijst is dan offline, en komt ineens online, heel wazig...) ook webcam en audio vertraagd mijn pc heel erg...

specs :

xp sp1, 2600+ nforce2 Geforce5600
Pagina: 1