Toon posts:

[WinXP] Hibernate/standy werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat hier al veel topics over zijn geweest, maar ik krijg het niet opgelost :?

Het probleem speelt met mijn HP 5517EA laptop. Wanneer ik wil hibernaten of dat ding op standby zetten, blijft ie hangen. Met de originele configuratie werkte het wel, dus het moet kunnen :P Maar ja, als echte tweaker, verwijder je natuurlijk meteen XP Home met allerhande krep.

Ik heb al vanalles geprobeerd; Nero verwijderd, op HP-site zitten zoeken, maar kan niks vinden. Oh ja, ik gebruik XP Professional (nog zonder SP1). Iemand een idee ?????

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 14:20:
Ik weet dat hier al veel topics over zijn geweest, maar ik krijg het niet opgelost :?

Het probleem speelt met mijn HP 5517EA laptop. Wanneer ik wil hibernaten of dat ding op standby zetten, blijft ie hangen. Met de originele configuratie werkte het wel, dus het moet kunnen :P Maar ja, als echte tweaker, verwijder je natuurlijk meteen XP Home met allerhande krep.

Ik heb al vanalles geprobeerd; Nero verwijderd, op HP-site zitten zoeken, maar kan niks vinden. Oh ja, ik gebruik XP Professional (nog zonder SP1). Iemand een idee ?????
Waarschijnlijk niet genoeg geheugen :?

Verwijderd

Topicstarter
jawel, er is 447 mb vrij ram-geheugen, en op de partitie waar dat weggeschreven wordt, is rond de 25 gb vrij, dat moet genoeg zijn !

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zoeizo de laatste windows Updates installeren ;) Service pack is eigenlijk niet echt meer een optie maar een must gezien het grote aantal bugfixes en patches dat er in verwerkt zit.

Kijk dan eens of het wel werkt ....

Is je pagefile.sys groter dan 512 MB ? Kan ook problemen geven. Neem tenminste aan dat je 512 MB RAM hebt waarvan 64MB videoram.

[ Voor 36% gewijzigd door sanfranjake op 14-01-2004 14:27 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
dat kan ik nu helaas niet doen, maar ik ga het straks wel effe proberen als ik thuis ben....

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op 14 januari 2004 @ 14:25:
Is je pagefile.sys groter dan 512 MB ? Kan ook problemen geven. Neem tenminste aan dat je 512 MB RAM hebt waarvan 64MB videoram.
Ik heb idd 512 mb ram - 64 mb. En mijn pagefile.sys is idd groter dan 512, om precies te zijn 688 mb

Verwijderd

Topicstarter
Nog effe over dit probleem, het speelt nl. nog steeds.

Ondertussen heb ik SP1 geinstalleerd, plus alle relevante updates van Windows Update. Helaas werkt standby en hibernate nog steeds niet :'(

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nog steeds met dit probleem, ondertussen heb ik SP1 plus alle overige patches al geinstalleerd...Ook Windows al een keer opnieuw geinstalleerd, maar niks helpt.

Ik denk overigens dat het niet aan de grootte van de pagefile kan liggen, maar dat weet ik niet zeker.

Heeft iemand nog een oplossing ????
Pagina: 1