[Vodafone/Bestelmaar] Nummerbehoud niet mogelijk

Pagina: 1
Acties:

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Ik kreeg zojuist de volgdende mail van bestelmaar.nl
Geachte meneer Oscar Mopperkont,

Wij hebben uw aanvraag ontvangen, u heeft nummerbehoud aangevraagd en dat is niet mogelijk bij deze actie.
Ik wil u dan ook vragen of u akkoord gaat met een nieuw nummer?

Ik hoop spoedig een reactie van u te ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Melissa Vlaanderen.
Nu vroeg ik mij de volgende dingen af:
1) Mag nummerbehoud uberhaupt wel geweigerd worden?
2) Zoja, wat is de reden dat ze het doen?
3) Gaat dit voor alle actie van Vodafone gelden?

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:39
Het staat duidelijk boven elke aanbieding van Vodafone van deze maand hoor, dus het word bij deze aanbiedingen blijkbaar gewoon niet ondersteund. De reden ken ik niet, maar je kon het dus verwachten.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
flipjevandejam schreef op 14 januari 2004 @ 14:24:
Het staat duidelijk boven elke aanbieding van Vodafone van deze maand hoor, dus het word bij deze aanbiedingen blijkbaar gewoon niet ondersteund. De reden ken ik niet, maar je kon het dus verwachten.
Ja ik zag het nu staan, maar ik had het over het hoofd gezien. Tevens kon je het ook nog aangeven dat je nummerbehoud wilde. Dan hadden ze dat ook moeten weglaten.

Maar anyway, ik vind het maar een vaag verhaal allemaal dat het niet mogelijk is.

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Sja, ik heb ook weer een nieuw nummer... maargoed, voor 506 euro en 2 maanden gratis bellen vind ik dat niet zo erg.

Mij werd verteld dat het door vodafone was opgelegd. Ik had nog aangeboden iets van de cashdeal in te leveren...

Ik ben vrij veel thuis, bellen doe ik nu met mijn nieuwe nummer. Mijn oude (die iedereen nog kent) gaat strax naar zo'n gratis orange 20, misschien spreek ik daar nog een keer mijn voicemail in dat ik een nieuw nummer heb...

Misschien wijzigt vodafone wel snel weer zijn AV. Ben ik én van dat kutnummer af, én 506 euro rijker, én kan ik alsnog mijn "oude" nummer behouden. :)

Wishful thinking. :)