Ik heb nog niet zon grote ervaring met cookie's maar heb ooit een forum gemaakt waarbij ze wel werkten. Ik ben op dit moment bezig met het maken van een poll en daarbij wil ik ook gaag cookies gebruiken zodat niet iedereen 100 keer kan stemmen.
Het probleem nu is, hij zet de cookie en ik kan ook zolang ik de browsers niet afsluit de informatie gebruiken maar wanneer ik de browser afsluit en overnieuw opstart en de pagina bekijk dan is het gewoon weer mogelijk om te stemmen.
Ik heb deze code gebruikt bij de actie "stemmen":
Als goed is zorgt de cookie ervoor dat hij 1 dag blijft bestaan en de waarde "gevoteop" vasthoud.
Ik roep hem op die manier aan, dit werkt dus zolang ik de browser niet herstart.
Kan iemand mij helpen?
Het probleem nu is, hij zet de cookie en ik kan ook zolang ik de browsers niet afsluit de informatie gebruiken maar wanneer ik de browser afsluit en overnieuw opstart en de pagina bekijk dan is het gewoon weer mogelijk om te stemmen.
Ik heb deze code gebruikt bij de actie "stemmen":
PHP:
1
| setcookie("gevoteop",$gevote,time()+3600*24,'/'); |
Als goed is zorgt de cookie ervoor dat hij 1 dag blijft bestaan en de waarde "gevoteop" vasthoud.
PHP:
1
| if (!strstr($_COOKIE["gevoteop"], $poll)) { |
Ik roep hem op die manier aan, dit werkt dus zolang ik de browser niet herstart.
Kan iemand mij helpen?