Yo,
Ik heb hier een HP/Compaq nx9000 (P4-M) laptop en een Siemens H498data PCMCIA kaartje.
Als ik het kaartje in de laptop doe, vraagtie netjes om drivers, welke ik dan installeer.
Tot zover gaat het goed, want na de installatie wil de computer rebooten.
als ik dan terugkom in WinXPpro, krijg ik een error te zien.
"Driver toegangsfout. Controleer, of uw Gigaset toestel juist is geinstalleerd. De meest voorkomende fout is een interupt conflict. Zie de gebruikershandleiding van de Gigaset voor meer informatie"
In de handleiding staat alleen niets over interuptconflicten.
Apparaatbeheer geeft aan dat er een "code 10 fout" is, "apparaat start niet".
Ik heb al 10 keer geprobeerd opnieuw te installeren, drivers los installeren of als pakket. Ook zijn er geen nieuwe drivers beschikbaar en de Siemens site heeft nergens een support page.
iemand nog heldere ideeen?
spekkies:
Intel P4-Mobile 2Ghz
256MB RAM
Radeon IGP video
O2Micro OZ6933 PCMCIA controller
Windows XP Pro SP1
Ik heb hier een HP/Compaq nx9000 (P4-M) laptop en een Siemens H498data PCMCIA kaartje.
Als ik het kaartje in de laptop doe, vraagtie netjes om drivers, welke ik dan installeer.
Tot zover gaat het goed, want na de installatie wil de computer rebooten.
als ik dan terugkom in WinXPpro, krijg ik een error te zien.
"Driver toegangsfout. Controleer, of uw Gigaset toestel juist is geinstalleerd. De meest voorkomende fout is een interupt conflict. Zie de gebruikershandleiding van de Gigaset voor meer informatie"
In de handleiding staat alleen niets over interuptconflicten.
Apparaatbeheer geeft aan dat er een "code 10 fout" is, "apparaat start niet".
Ik heb al 10 keer geprobeerd opnieuw te installeren, drivers los installeren of als pakket. Ook zijn er geen nieuwe drivers beschikbaar en de Siemens site heeft nergens een support page.
iemand nog heldere ideeen?
spekkies:
Intel P4-Mobile 2Ghz
256MB RAM
Radeon IGP video
O2Micro OZ6933 PCMCIA controller
Windows XP Pro SP1