[JS] document.replace in showDialogModal

Pagina: 1
Acties:

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:06
Is het mogelijk om de inhoud van een modal dialog window (showModalDialog) te vervangen door een nieuwe pagina? Ik zit in een servlet omgeving waarbij binnen een dialog scherm navigatie mogelijk moet zijn, voordat er gepost wordt en de returnValue naar het aanroepende scherm gaat.

Ik heb al een document.replace, window.location en window.location.href geprobleerd, maar allen toveren een nieuw browserscherm naar voren. De browserondersteuning is gelimiteerd tot IE5+.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:46

crisp

Devver

Pixelated

ja, gebruik een frameset in je dialog

Intentionally left blank

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 00:01

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ondanks het gebruik van servlets ed is dit toch een javascript probleem. Het lijkt me dan ook handiger om deze naar de buren te sturen ;)

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• DaCoTa
Even ter verduidelijking, de pagina moet compleet vervangen of herladen worden met een nieuw URL. Een tussenpagina met bijvoorbeeld een frameset is niet (goed) mogelijk omdat de URL parameters dynamisch aangemaakt worden.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:46

crisp

Devver

Pixelated

DaCoTa schreef op 14 januari 2004 @ 15:01:
Even ter verduidelijking, de pagina moet compleet vervangen of herladen worden met een nieuw URL. Een tussenpagina met bijvoorbeeld een frameset is niet (goed) mogelijk omdat de URL parameters dynamisch aangemaakt worden.
Voor zover ik weet is het gebruik van een frameset met daarin de uiteindelijke pagina toch de enige manier om het voor elkaar te krijgen. Je zal dus ws eea met javascript moeten gaan doen om initieel die parameters vanuit de frameset weer door te geven, maar daarna kan je wel gewoon je frame verversen, vervangen door een andere pagina etcetera.

Intentionally left blank

• DaCoTa
Idee is nu om de algemene servlet class een detectie te laten doen op een parameter, waarbij er een iframe gemaakt wordt waarin dezelfde aanroep staat, maar dan zonder die parameter. Bij de tweede (recursieve) aanroep wordt de servlet dan wel uitgevoerd zoals het hoort. De rest van de functionaliteit gaat an - als het goed is - zoals alle andere servlets omdat die ook al in een iframe draaien. Als het werkt, horen jullie het.
Pagina: 1