Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Hiigara
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Hallo,

Ik ben nu al een tijdje aan het rondkijken naar een goede Mp3speler en ik zit nu te twijfelen tussen 2 typen;

De Mobiblu DAH1100 256 Mb IT2Move linkje en Mobiblu.com linkje

Afbeeldingslocatie: http://www.it2move.com/pic/MP3/BOL_1100FM_W_S.jpg

Prijs: 160 Euro

en de iBead 200 256 Mb Mp3cdspelers.nl linkje en IBead topic linkje

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/452_1.jpg

Prijs: 209 Euro

0----------------0

De Mobiblu heeft duidelijk het prijsvoordeel, maar daartegenover staat een minder uitgebreid functieaanbod. Ook het 2-delige is evt wat minder, maar voordeel is dat er een AAA-batterij ingaat dus dat je meer stroomcapaciteit mee kunt nemen. Verder zegt IT2Move dat deze een USB 2 interface heeft, wat ook een dikke plus is.

De iBead heeft een schraler uiterlijk vind ik, en een hogere prijs. Nu weet ik niet wat het nut gaat zijn van functies als voicerecording en direct mp3-encoding, maar ik heb wel een beter gevoel bij de iBead. Helaas is de interface USB 1.1

Als laatste wil ik ook graag wat info over IT2Move; over mp3spelers.nl hoor ik goede dingen, maar van de eerste weet ik weinig af. Shop Survey geeft goede cijfers, maar wel nog maar 2 ratings.

Ik hoop dat ik mbv dit topic mijn keuze kan maken. :)

P.S.
Als er suggesties komen voor andere spelers; beperk je dan svp tot USB-pendrive-Mp3spelers, want dat is een absolute must voor mij.

Als ik nog iets vergeten ben zal ik deze post editen.

Alvast bedankt!

Roses are red, my screen is blue. I may have deleted system32...

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:58
Ik zou voor de mobiblu 1000 gaan, en dan het liefst 512mb. Geweldig mooi ziet die eruit, en ik heb alleen nog positieve reacties gehoord.

Tussen de 2 bovenstaanden zou ik de DAH1100 nemen, aannemend dat de IBEAD 200 een accu heeft. :? Aangezien de prijs, en batterijen dus, en voice recorden functies heb je imo niet erg veel aan, het gaat mij meer om het muziek luisteren.

Verwijderd

je moet wel uitkijken, dat it2move vind ik er niet zo betrouwbaar uitzien...

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

it2move plaats bijvoorbeeld de verkeerde plaatjes bij de verkeerde speler (Iaudio CW300 plaatje bij een Meizu MX (cheap-versie van de CW300). Voor de rest nog geen negatieve dingen gehoord, maar als je toch een mobiblu koopt, waarom dan geen DAH-1000? Die ziet er een stuk beter uit en is te koop bij mp3spelers.nl wat wel een goede zaak is.

• Hiigara
  • Niet online
Hiigara schreef op 14 januari 2004 @ 13:52:

...

P.S.
Als er suggesties komen voor andere spelers; beperk je dan svp tot USB-pendrive-Mp3spelers, want dat is een absolute must voor mij.

...
:)

De DAH1000 heeft een kabel nodig en ik wil niet met kabels liggen klooien. Ik heb voor m'n stage een hadige pendrive nodig, dus ik wil niet gaan liggen klooien met kabels.

edit:
Ik wil dus niet gaan liggen klooien met kabels 8)7

En idd, dat IT2Move ziet er niet zo leuk uit, nee. Ik heb zelf nog geen zaken gedaan met mp3cdspelers, maar mijn kid brother heeft bij mmport.nl een mp3speler gekocht en die service is uitstekend. Jammer dat ze daar niet een van deze spelers hebben...

[ Voor 28% gewijzigd door Hiigara op 14-01-2004 14:48 ]

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:58
Hiigara schreef op 14 januari 2004 @ 14:46:
[...]

:)

De DAH1000 heeft een kabel nodig en ik wil niet met kabels liggen klooien. Ik heb voor m'n stage een hadige pendrive nodig, dus ik wil niet gaan liggen klooien met kabels.
Klooien kun je het toch nauwlijks noemen, zo gepiept, maarja als je dat echt wil kun je de 1000 niet nemen natuurlijk.

• Hiigara
  • Niet online
Ik denk dat ik, als ik een kabel-afhankelijke Mp3speler koop ik vaak mis ga grijpen op zo'n kabel.
Ik zou ook wel iets anders gekocht hebben, als ik het apparaat puur als Mp3speler zou gebruiken. Maar ik vind de combo van pendrive/speler ideaal, maar dan moet het wel met grote USBstekker zijn.

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Amac Hansori 320...? te koop bij bijvoorbeeld mp3spelers.nl

Verwijderd

Ojjorz schreef op 14 januari 2004 @ 15:34:
Amac Hansori 320...? te koop bij bijvoorbeeld mp3spelers.nl
\

dat is geloof ook niet zo'n super speler wat ik ervan heb gehoord, de I-Bead is qua pendrives het beste _/-\o_
vriend van mij heeft die I-Bead 150 en die is zeker goed, en dees zal nog wel beter zijn...

Verwijderd

ik zou persoonlijk voor ibead gaan (maar dan zilver) voor uiterlijk , en natuurlijk dit niet te vergeten:

http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/453_6.jpg

maar kweet de specs van beide mp3spelers helemaal niet , dus ik hou m'n mond :X
ik heb het gevoel dat die 1100 zo groot is als ik naar die plaatjes kiijk....

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 15:49 ]

• Hiigara
  • Niet online
De specs: de belangrijke zaken zoals geheugen, FM tuner en (voor mij dus) USB poort zijn hetzelfde. De iBead heeft daar echter (naar wat ik gehoord en gezien heb) een actievere firmware-community (geef het beestje een naam) bij. Verder heeft de iBead ook een line in met direct mp3-encoding. Zaken die van pas kunnen komen, maar je weet niet hoe vaak.

Btw, ik vond de zwarte er wat cooler uitzien als de zilveren; aangezien het een kunststof behuizing is krijg je bij zilver zo gauw een 'wasmachine' look. Zwart doet me dan weer denken aan van dat oude zwarte plastic waar 'vruuger' telefoons, lichtschakelaars ed van gemaakt werden. Maar ik heb 't van foto's, dus hoe het er irl uitziet kan ik moeilijk zeggen.

Verwijderd

Hiigara schreef op 14 januari 2004 @ 16:11:
De iBead heeft daar echter (naar wat ik gehoord en gezien heb) een actievere firmware-community (geef het beestje een naam) bij.
mobiblu heeft (ook) actieve firmware upgrade, zie het mobiblu 1000 topic, hebben met een paar mensen wat nieuwe opties voor nieuwe firmware verzameld, en mobiblu maakt het nu :) ik weet niet hoe het bij ibead zit, maar dit is iig goed vind ik

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 14:27:
je moet wel uitkijken, dat it2move vind ik er niet zo betrouwbaar uitzien...
Die zaak doet toch in 2de hands spullen ? of REFURBISHED (opgeknapt)...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 19:09:
[...]

Die zaak doet toch in 2de hands spullen ? of REFURBISHED (opgeknapt)...
jepz, maar er staat wel bij of iets 2de hands is of nieuw....

• Hiigara
  • Niet online
De keuze is gemaakt: Het is de iBead geworden. Extra pluspuntje van dit topic posten; in de tijd dat ik daardoor heb gewacht met kopen is 't ding 10 euro goedkoper geworden. :p

Meteen maar 'n cassetebandje erbij voor in de auto, en hoppa we zijn een dikke 200 euro lichter. Nou maar wachten tot dat het aankomt!

-Hiig

Verwijderd

zou je wanneer je je spullen binnen hebt , gelijk kunnen vertellen hoe het geluidskwaliteit is van de autocassete, ik wil namelijk ook zoiets kopen, maar het kwaliteit moet wel even goed zijn als een cd in de cdspeler van een auto, of iig in de buurt komen daarvan. Alvast bedankt

• Hiigara
  • Niet online
Tuurlijk, ik hoop 'm vanmiddag te kunnen bewonderen, anders wordt het volgende week woensdag voor ik weer thuis kom (Hoe zuur is het om geen bel te hebben.. leve op kamers zitten)

• Hiigara
  • Niet online
Allejesus.

Nou, ik heb 'm dus binnen. Ziet er leuk uit, is volgens mij wel voor linkshandige Koreaantjes gemaakt. Ik handleiding doorbladeren, en dan aan de gang. Wat muziek erop gezet, en wat gaan luisteren. Wil ik een keer op de functie-knop drukken (niet de 1e keer), en

*poef*

Uit.

Niks meer mee te doen; wordt niet meer herkend als ik 'm aan de pc hang, 't beestje is helemaal dood. Fscking geweldig. :(

Nou maar kijken of er nog iets gebeurt, maar anders maandag met een boze brief maar terug naar mp3cdspelers.
Dit geloof je toch niet...

Verwijderd

je kan beter geen boze brief schrijven, want 1 het is hun fout niet.
en 2. als je aardig blijft wordt je altijd beter geholpen dat is bij alle winkels zo.
Pagina: 1