Toon posts:

aopen

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag wat meningen horen over aopen cd-roms. Ik las dat pcm ( dwaas blad ) een aopen cd-rom ( 36X) tot product van het jaar had gekozen. Ik heb alleen maar slechte ervaringen met aopen ik zou wel eens willen weten of jullie dat ook vinden. Vooral super slecht met brand cd's, maken een herrie en kan ze vaak nie lezen. Dit is bij meerdere mensen zo in het bezit van een aopen 32X en een 36X. Bij het bedrijf waar ik gewerkt heb ging aopen eruit wegens veel fouten.

Verwijderd

Ik vind A-open CD-ROMMELS wel fijn en snel, maar na een paar maanden zijn ze (bijna) kapot.

Verwijderd

Ik kon geen enkele cd branden met een A-open 32x dus heb ik die geruild voor een Philips 40x en sindsdien kan ik branden .

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-08 14:34
Bij het branden is o.a. de DAE (digital audio extraction) snelheid van belang. Die schijnt niet geweldig te zijn, volgens mijn lijfblad Computer Techniek.

Dan kun je beter Asus, Philips of Afreey hebben.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Ik heb een Aopen 36x cdrom speler, leest echt alles, zelfs cd's/cdr's met veel krassen erop, ik vind hem goed, maar ik ga toch over naar scsi (teac 532s speler).
Een nadeel van die aopen is dat het lang duurt voordat hij is opgespint.
Is de teac 532s een goede keuze in combinatie met Teac 58s fikker.

Alex

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Mij Aopen 36x doet het in principe altijd goed met cdr's. Alleen sommige cd's wil die niet snel lezen, hij blijft op 1x of 2x draaien ipv 36x. Kennis van mij heeft ook zo'n aopen 36x en heeft hetzelfde probleem. Maar denk dat het meer komt door het merk cdr dan aopen 36x.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Verwijderd

niks mis mee met aopen heb er zelf een 40 en 36 speed van en lezen als de beste
maar de beste vind ik toch de plextor 40x speed

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar die zijn in aanschaf 100 piek duurder. Zelf heb ik en een teac 32 en plex 40 en ik vind ze allebei goed maar de teac net iets beter. Grandioos loopwerk

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-08 09:53
Heb ook zo'n 36x aopen. Kan niet op hoge snelheden DA Extracten, want dan krijg je van die dwaze geluiden door je muziek heen.

Ook heb ik altijd het probleem dat deze in serie moet met mijn hardeschijf, anders krijg ik "windows protection error". Ik heb dat al heel lang. Drie computer generaties met twee os-en win95/98.
Pagina: 1