fast-xs hoe kom ik eraf

Pagina: 1
Acties:
  • 461 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07-2024
aangezien alle topics over fast xs gesloten zijn ,open ik deze maar. :)

na hier en daar wat forums heb doorgelezen,ben ik erachter dat fast xs niet echt een goede provider is(zachtjes uitgedrukt)

kijk hier maar eens bv
http://adslforum.isiz.nl/topic.asp?TOPIC_ID=8669
Fast-XS Ervaringen??

nou heb ik 30 dec adsl bij hun aangevraagd |:(

(ja ik had eerst moeten zoeken 8)7 )

mijn vraag is
kan ik er nog onderuit :X
ik heb dus wel een ondertekende fax gestuurd 30-12
maar ik heb nog geen aansluiting

alle hulp is welkom

ik zeg maar zo "zeg maar niks"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik ben bang dat je te laat bent. Bel ze anders even.

Ik had een soortgelijk geintje met Planet ADSL, mijn oude provider (Zeelandnet) wilde mijn contract niet opzeggen, dus moest ik de ADSL aanvraag ook annuleren. Maar dat deed ik dus binnen een week, en dat was geen probleem.

ohja, gebruik als smoes dat je in financiele problemen zit, dat werkte bij mij perfect ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Mike Jarod op 14-01-2004 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Tja je 7 dagen afkoelperiode is nu wel voorbij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

KillerAce_NL schreef op 14 januari 2004 @ 13:48:
Tja je 7 dagen afkoelperiode is nu wel voorbij....
Gaat die niet pas in zodra je het produkt in huis hebt 8)7

Volgens mij is de wet 'koop-op-afstand' hier van toepassing.
Op enkele uitzonderingen na heeft de koper het recht om de overeenkomst te ontbinden binnen zeven dagen na de leverantie. De redenen daarvan hoeft hij niet aan te geven. Als de leverancier verzuimd heeft de voorinformatie en/of de na-informatie te verstrekken, mag de overeenkomst zelfs tot drie maanden na de levering nog ontbonden worden.
Alleen wat die uitzonderingen zijn weet ik niet.

[ Voor 57% gewijzigd door [ash] op 14-01-2004 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohh, hier komt het hoor, de forum van fast-xs wordt gemoderate door een stelletje pro-fastxs 'klanten' die alle negatieve dingen verwijderen en niet eens de discussie met je aan durven te gaan.

Meld je klacht bij de consumentenbond, ik denk dat zij je wel verder kunnen helpen.

Als je lijn al geactiveerd is moet je helaas een kort geding aanspannen tegen hen wegens in gebreke blijven.

Noteer dus alle tijdstippen waarop je met hen hebt getelefoneerd etc etc. zodat je in ieder geval wat bewijs hebt.

Ik heb zelf op 3 november aangevraagd en nog steeds geen modem ontvangen. Ik zit nu op het internet via hun nadat ik een week heb moeten kloten met mijn adsl-speedtouch modem. Ik wacht dus nog steeds ..

Ik hoop dat je hier wat aan hebt

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
[ash] schreef op 14 januari 2004 @ 13:49:
[...]

Gaat die niet pas in zodra je het produkt in huis hebt 8)7

Volgens mij is de wet 'koop-op-afstand' hier van toepassing.

[...]

Alleen wat die uitzonderingen zijn weet ik niet.
De termijn van zeven werkdagen gaat in op de dag waarop de consument de goederen ontvangen heeft, mits de verplichte schriftelijke bevestiging dan al binnen is. Als het gaat om een dienst, dan gaat de termijn in op de dag waarop de overeenkomst wordt gesloten of op de dag waarop de bevestiging binnen is.
die termijn is al verstreken :'(

[ Voor 59% gewijzigd door erikdeperik op 14-01-2004 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
er is nog geen adsl verbinding en ik begrijp als het na 30 jan er nog niet is , zijn zij in gebreken gebleven :?
Tenzij de consument en de leverancier vooraf anders afspreken, moet de bestelling binnen dertig dagen na plaatsing worden uitgevoerd. Als het bestelde goed of de bestelde dienst niet leverbaar is, moet de leverancier de consument daarvan op de hoogte stellen en eventuele betalingen binnen dertig dagen terugstorten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
er zit denk ik niets anders op dan aw88 :'(
ik zag op speedtest.nl dat er in amsterdam 3 personen zijn die hun snelheid met fastxs op speedtest hebben getest,en de snelheid was wel goed.
maar het kan natuurlijk ook personeel zijn van dat bedrijf,die reclame maakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowMeDown
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-01-2023
Ben nu sinds enkele weken aangesloten via fast-xs. Behalve dat ik nog steeds geen modem heb (had zelf gelukkig nog een speedtouch), heb ik verder niks te klagen. Zowel niet over de verbinding zelf, die is lekker snel, als over de klantenservice.

Die heb ik nu een paar keer gebeld (MAC adres doorgeven, POP box laten aanmaken etc.) en iedere keer ben ik snel en goed geholpen.

Ben zelf lid geweest van planet internet en daar vond ik de klantenservice nu net om te huilen. Heb eens geprobeerd van abonnement te veranderen (naar een sneller), maar hebben ze nooit voor elkaar gekregen. Laatst problemen (hij kreeg geen IP adres) bij een kennis van mij met de planet internet verbinding en dat heeft 4 weken geduurd om op te lossen.

Denk dat het allemaal heel persoonlijk is. Heb ook allerlei negatieve berichten gelezen (ook op hun forum toen dat nog open was), maar die berichten lees je ook over anderen. De positieve zaken lees je vaak niet, want die worden haast nooit gemeld.

Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 17:26
SlowMeDown schreef op 16 januari 2004 @ 13:36:
Ben nu sinds enkele weken aangesloten via fast-xs. Behalve dat ik nog steeds geen modem heb (had zelf gelukkig nog een speedtouch), heb ik verder niks te klagen. Zowel niet over de verbinding zelf, die is lekker snel, als over de klantenservice.

Die heb ik nu een paar keer gebeld (MAC adres doorgeven, POP box laten aanmaken etc.) en iedere keer ben ik snel en goed geholpen.

Ben zelf lid geweest van planet internet en daar vond ik de klantenservice nu net om te huilen. Heb eens geprobeerd van abonnement te veranderen (naar een sneller), maar hebben ze nooit voor elkaar gekregen. Laatst problemen (hij kreeg geen IP adres) bij een kennis van mij met de planet internet verbinding en dat heeft 4 weken geduurd om op te lossen.

Denk dat het allemaal heel persoonlijk is. Heb ook allerlei negatieve berichten gelezen (ook op hun forum toen dat nog open was), maar die berichten lees je ook over anderen. De positieve zaken lees je vaak niet, want die worden haast nooit gemeld.

Succes ermee.
Persoonlijk vind ik het niet normaal dat je "met geluk nog een modem had liggen" kunt internetten ipv dat zij optijd (als dat niet gebeurt zijn ze in gebreken..) een modem leveren.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
SlowMeDown schreef op 16 januari 2004 @ 13:36:

Succes ermee.
Ik ben nu zelf een week online via fast-xs en op zich sinds ik aangesloten ben geen probleem gehad.
Alleen de levering van de modemrouter liet te wensen over en ik kreeg die pas vorige week donderdag binnen terwijl de lijn al sinds 22 december actief was.
Dit verschil kon ik terugkrijgen op een volgende rekening dus niet echt een ramp.
Heeft wel lang geduurt (2 maanden ofzo) voor ik daadwerkelijk was aangesloten na de aanvraag, maar dat wist ik van te voren en ik woonde toch nog niet op dat adres tijdens de wachttijd :)

Dus tot nu toe: goede verbinding 1024/512 voor weinig geld, ik betaal 6 maanden 17.95 en dan 6 maanden 34.95 en een 4 poorts modemrouter erbij voor slechts 30 euro, en geen aansluitkosten.
Over een jaar zien we dan wel verder wat de markt doet, zijn er dan betere alternatieven kan ik dan overstappen.
je moet dus wel ontzettend geduld hebben voor het aangesloten is, ik heb gelezen dat er mensen nog steeds niet ectief zijn die tegelijkertijd het aangevraagd hebben !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowMeDown
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik geef je groot gelijk betreffende het modem. Ik besef echter ook dat zij niet 'extra' mijn modem te laat opsturen. Naar ik begrepen had waren er problemen om de modems geleverd te krijgen.

Omdat ik voor die kennis bezig was met de planet internet lijn en een tooltje voor zijn alcatel modem moest hebben, zag ik op die alcatel site toevallig dat ook alcatel moeite had met leveren. Blijkbaar loopt het storm met de ADSL modems en hebben meerdere leveranciers moeite te leveren.

Ik kan dat accepteren, maar geef ook toe dat als ik zelf geen modem had gehad, ik het er wellicht moeilijker mee zou hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen de levering van de modemrouter liet te wensen over
Hoe zit het eigenlijk met de levering van de gewone modems? Volgens iemand op het alternatieve Fast-XS forum (uit onvrede opgericht omdat FastXS haar forum van de website heeft gegooid) zit ie nog steeds op een modem te wachten terwijl deze in
de eerste week van Januari weer binnen zouden komen bij FastXS.
Ik hoop niet dat FastXS een loze zeepbel gaat worden. :(

Alternatieve forum vind je hier.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 06:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een collega die niks te klagen heeft over Fast-Xs.
Niet over de snelheid, niet over de helpdesk, helemaal nergens over.

Hij heeft alleen wel zelf een modem gekocht omdat dat gewoon veel sneller gaat en niet veel duurder is. Het was modem ophangen, mac adres doorgeven aan fast-xs, paar weekjes wachten op kpn en fast-xs en klaar is het.

lekker snel internetten voor een laag bedrag.

Dus wees slim, koop een modem ergens anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus echt een horror verhaal m.b.t Fast-XS, zij zijn wat mij betrefd de allerslechtste provider wat je je maar kunt voorstellen.

Het verhaal is heel korte en krachtig, wij hebben 7 oktober 2003! een ADSL aanvraag gedaan bij FAST-XS. Tot op heden hebben wij nog geen internet aansluiting, wel hebben wij vaak (5-10 keer) met de helpdesk contact gehad, deze hebben een ticket aangemaakt voor BBNET.
Tot mijn verbazing is er de afgelopen weken wel vooruitgang geboekt door FAST-XS en BBNET, ik ben zowaar 2 maal terug gebeld om te kijken of men mij online kon krijgen, helaas helaas dit kreeg men maar niet voor elkaar.
De Helpdesk medewerker van BBNET adviseerde mij om een downgrade van mij E-tech ISDN ADSL firmware te doen, dat zou misschien kunnen helpen, helaas hielp dat ook niet.

Nu heeft men bedacht dat het vast aan mijn E-tech ISDN router ligt, want men kan bij FAST-XS en BBNET geen probleem vinden, nu ben ik door FAST-XS/BBNET verplicht een nieuwe router te kopen, tot die tijd zal men geen verdere acties ondernemen.
Zelfs daarin zijn wij meegegaan, wij hebben een Sweex ISDN router gekocht (deze zouden ze bij FAST-XS gaan supporten, kreeg het advies om er zelf maar 1 te kopen, er was een wachtrij betrefde de modems HELP!!!!

De termijn van redelijkheid is nu tochal lang verstreken vinden wij, ondertussen hebben we al veel extra kosten (helpdesk/extra router) gemaakt en nog hebben we geen internet.
Eigenlijk wil ik nu gewoon van FAST-XS af, over 2 maand wordt hier MXstream leverbaar en dan kan ik een redelijke ISP kiezen, weet iemand hoe het in zijn werk gaat als je van een ISP afwilt ondanks dat je een getekend jaarcontract hebt??

Deze vraag heb ik dus ook al gesteld op het Forum van Fast-XS, maar zo'n topic gaat elke keer consequent direct op slot :(. Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:54
Ik heb begin november ADSL Plus bij Fast-xs aangevraagd en er werd mij beloofd dat ik binnen vier weken aangesloten kon worden. Nu ruim tweeenhalve maand later ben ik nog steeds niet online, de lijn is wel actief, maar er is nog steeds geen modem geleverd. Ik heb verschillende malen gebeld en elke keer was er weer een andere reden voor de vertraging. Als klap op de vuurpijl zijn gisteren twee bedragen van mijn rekening geschreven, één voor de abbo-kosten van januari en een bedrag van 69 euro, terwijl de modemkosten en de aansluitkosten gratis waren! Het laatste bedrag heb ik inmiddels terug laten storten door de Postbank.

Nu probeer ik mijn oude Alcatel Speedtouch USB modem aan de praat te krijgen, maar dit lukt helaas niet. Dit modem wordt in principe niet ondersteunt maar het moet toch mogelijk zijn, heb ook de juiste handelingen uitgevoerd (phonebook.ini)
Ok heb ik met een medewerker alles nagelopen en het zou allemaal moeten kloppen, alleen krijg ik geen IP-adres toegewezen.

Als iemand nog suggesties heeft hoor ik het graag.

[ Voor 7% gewijzigd door ®Otto op 17-01-2004 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:00

Robtimus

me Robtimus no like you

Wat ben ik blij dat ik niet voor fast-xs heb gekozen nu ik dit allemaal lees...

* Robtimus krijgt binnen 2 weken Demon

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 23:00:
Ik heb dus echt een horror verhaal m.b.t Fast-XS, zij zijn wat mij betrefd de allerslechtste provider wat je je maar kunt voorstellen.

Het verhaal is heel korte en krachtig, wij hebben 7 oktober 2003! een ADSL aanvraag gedaan bij FAST-XS. Tot op heden hebben wij nog geen internet aansluiting, wel hebben wij vaak (5-10 keer) met de helpdesk contact gehad, deze hebben een ticket aangemaakt voor BBNET.
Tot mijn verbazing is er de afgelopen weken wel vooruitgang geboekt door FAST-XS en BBNET, ik ben zowaar 2 maal terug gebeld om te kijken of men mij online kon krijgen, helaas helaas dit kreeg men maar niet voor elkaar.
De Helpdesk medewerker van BBNET adviseerde mij om een downgrade van mij E-tech ISDN ADSL firmware te doen, dat zou misschien kunnen helpen, helaas hielp dat ook niet.

Nu heeft men bedacht dat het vast aan mijn E-tech ISDN router ligt, want men kan bij FAST-XS en BBNET geen probleem vinden, nu ben ik door FAST-XS/BBNET verplicht een nieuwe router te kopen, tot die tijd zal men geen verdere acties ondernemen.
Zelfs daarin zijn wij meegegaan, wij hebben een Sweex ISDN router gekocht (deze zouden ze bij FAST-XS gaan supporten, kreeg het advies om er zelf maar 1 te kopen, er was een wachtrij betrefde de modems HELP!!!!

De termijn van redelijkheid is nu tochal lang verstreken vinden wij, ondertussen hebben we al veel extra kosten (helpdesk/extra router) gemaakt en nog hebben we geen internet.
Eigenlijk wil ik nu gewoon van FAST-XS af, over 2 maand wordt hier MXstream leverbaar en dan kan ik een redelijke ISP kiezen, weet iemand hoe het in zijn werk gaat als je van een ISP afwilt ondanks dat je een getekend jaarcontract hebt??

Deze vraag heb ik dus ook al gesteld op het Forum van Fast-XS, maar zo'n topic gaat elke keer consequent direct op slot :(. Wie weet raad?
chek ff in de post van zippert die link.
volgens mij is het zo als het artikel of dienst niet na 30 dagen is geleverd,zij in gebreke zijn, je moet dan geloof ik een aangetekende brief sturen waarin je een redelijk termijn stelt (2week?) dat het in orde moet komen,zoniet kan je het contract eenzijdig ontbinden.

kan iemand dit bevestigen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen heb ik contact gehad met onze rechtsbijstands maatschappij, zij raden ons aan Fast-XS nu formeel ingebreke te stellen en inderdaad nog 2 weken te geven om de problemen op te lossen...
En dat daarna de overeenkomst door ons, eenzijdig buitenrechtelijk zal worden ontbonden...
Hiervan stel hun dus na 2 weken van op de hoogte, enig incasso bureau wat zijn dan nog achter ons aan sturen zal door ons rechtbijstand wordn opgevangen...

Ik hoop dat wij dus over 2 weken van deze oplichters bende verlost zijn }) ... wat een drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 20:01:
Ondertussen heb ik contact gehad met onze rechtsbijstands maatschappij, zij raden ons aan Fast-XS nu formeel ingebreke te stellen en inderdaad nog 2 weken te geven om de problemen op te lossen...
En dat daarna de overeenkomst door ons, eenzijdig buitenrechtelijk zal worden ontbonden...
Hiervan stel hun dus na 2 weken van op de hoogte, enig incasso bureau wat zijn dan nog achter ons aan sturen zal door ons rechtbijstand wordn opgevangen...

Ik hoop dat wij dus over 2 weken van deze oplichters bende verlost zijn }) ... wat een drama
ik hoop alleen dat je geen problemem krijgt met het vrijgeven van de lijn ,als je bij een andere provider adsl aanvraagt. :X

zou je me hier op de hoogte willen houden over jouw situatie?

ik wacht nog niet zo lang, dus ik kan nog niets doen,maar alle hulp is welkom voor als het zover is
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Niet online
IceManX schreef op 17 januari 2004 @ 12:30:
Wat ben ik blij dat ik niet voor fast-xs heb gekozen nu ik dit allemaal lees...

* Paquito krijgt binnen 2 weken Demon
Juig maar niet te vroeg. Een kennis van mij wacht al 2 maanden op Demon en is nog steeds niet aangesloten. Modem binnen, lijn opgeleverd, maar krijgt maar geen ip toegewezen.... Demon doet aan mijn kennis genoeg beloftes per telefoon, maar ondertussen veranderd er niets aan de situatie.

[ Voor 14% gewijzigd door Paquito op 20-01-2004 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:00

Robtimus

me Robtimus no like you

Raven- schreef op 20 januari 2004 @ 17:17:
[...]

Juig maar niet te vroeg. Een kennis van mij wacht al 2 maanden op Demon en is nog steeds niet aangesloten. Modem binnen, lijn opgeleverd, maar krijgt maar geen ip toegewezen.... Demon doet aan mijn kennis genoeg beloftes per telefoon, maar ondertussen veranderd er niets aan de situatie.
Oei, dat klinkt niet goed. Mijn modem ligt nu op het postkantoor...

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 20:01:

heb je hun in gebreke gesteld nu?
ik zou die brief inhoud ff willen bekijken :Y)
er is nu 1 mnd voorbij en ik heb nog niks maar dan ook niks ontvangen/gehoord,
ik ga dus nu ook een aangetekende brief sturen.

[ Voor 9% gewijzigd door erikdeperik op 31-01-2004 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
ik heb drie adressen van fast xs,maar ik moet wel de goede hebben waar de aangetekende brief naar toe moet :/

welke moet ik nou hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikdeprik ik zit met hetzelfde probleem ik heb ook nog een eigen zaak waar ik mijn eigen website host en mail die lijn hangt om de haverklap nu weer mail .

ben het net zo zat als velen.

hoe heb je het aangepakt ik zou dit graag willen weten

mail me maar als je dit wilt fiberman @ fiberman .nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dan eens mijn verhaal, helemaal niet kort maar wel heel krachtig.
17 oktober 2003 adslaanvraag op de fax
24 oktober bevestiging binnen
16 telefoontjes naar de helpdes, 2 torenhoge telefoonrekeningen van het inbellen, 2 maanden en 1 dag later word de lijn geavtiveerd.

en NU nog een aantal hoge rekeningen, 10tallen telefoontjes naar de helpdesk later HEB IK NOG STEEDS GEEN MODEM!!!!!!!!!!!!

- mailtjes zijn verstuurd
- brieven zijn verstuurd
- telefoontjes zijn gepleegd

ze vertikken gewoon mn lijn vrij te geven of om uberhaupt te reageren.
heb ze 4 feb. een ultimatum gesteld per mail en brief (nogmaals) van (blijkbaar veel te lang) 28 dagen. dit is echter geen aangetekende brief dus weet niet of dat heel veel uitmaakt.

nou 4 feb kreeg ik METEEN een telefoontje terug dat mn emailadress niet klopte en of ik alsjeblieft het goede adress wilde opgeven. zo gezegt zo gedaan 2 minuten later een email.

Geachte Heer Wijnhard,

Uiteraard vinden wij het zeer spijtig dat het zo misgegaan is bij u. Op het
moment is het echter zo dat u enkel wacht op het modem, de verbinding zelf
is inderdaad zoals u aangeeft al gereed.

De administratie houd uiteraard rekening met het feit dat u nu op uw modem
moet wachten en de facturatie zal daarop aangepast worden.

Indien dit voor u niet voldoende is om het vertrouwen in onze organisatie te
herstellen dan wijzen wij u erop dat u uw lopende contract enkel middels
papieren brief of fax kunt opzeggen.

nou bleek dat de brievenbus bij mij om de hoek (HOE KAN HET VER#$#@*) OOK ANDERS ) in de fik gestoken was en daarmee dus waarschijnlijk ook mijn brief en dus doe ik vandaag nogmaals de brief op de post en kijken hoe lang dat gaat duren...

HEELAAS moet het (NOGMAALS HOE KAN HET OOK ANDERS) zo zijn dat de actie van demon en tot zover ik weet alle andere bbned resellers met gratis aansluiten en ethernetmodem AFGELOPEN IS!!! en dus gaat het me ongeveer 200 euros kosten om alsnog op adsl aangesloten te kunnen worden

nou vertel mij nou wat er nog gebeuren moet voor dat ik me bij bin laden MAG aansluiten en me MAG richten op FAST-XS

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 18:31 . Reden: kort maar krachtig bleek helemaal niet kort maar wel krachtig te zijn geworden :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peoples2k, waarom regel je niet zèlf ff een modem? (15 euro op marktplaats, in het alternatieve fast-xs forum werd er zelfs eentje aangeboden voor een fles wijn.)
Dit is wat velen doen die op het gratis modem van Fast-XS zitten te wachten. De lijn
is bij velen na een week of 6 wel opgeleverd, enkel dat modem komt maar niet, iig veel later. Aan de andere kant zijn er nu ook forumleden die inmiddels 2 modems hebben ontvangen, dus er is zeker hoop. :+

Tegen de tijd dat je het modem ontvangt verpats je de eerder aangeschafte weer. Je zult zien dat als je ff een modempje regelt en het MAC-adres hiervan doorgeeft aan de helpdesk je binnen een half uur online bent. En dan merk je dat Fast-XS zo slecht nog niet is. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is et em nou juist ik wil totaal niets meer met ze te maken hebben. en op het moment dat er ook maar 1 byte mijn huis binnen komt verspeel ik hetrecht me te verhalen op het in gebreke blijven van fast-xs :r

het gaat er bij mij nu gewoon om dat ik van deze prutsers af ben. ik zal voor de goeie vrede met de moderators de brief ook maar niet posten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toktokcity
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:24
Inderdaad in de levering zijn ze preutsers maar ben sinds zaterdag online en nog geen 1 keer plat geweest.

download 212kb/s
upload 83kb/s

Ik ben nu dus wel tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu ook op Fast-XS en ik snap niet waar jullie zo over lopen te mauwen. Ik heb nu tenminste voor dezelfde prijs een Zyxel ipv die goedkope E-tech. Het aansluiten was zo gebeurt en de helpdesk is veel beter bereikbaar en vriendelijker dan die van Chello. Ik vind het een verademing dat als ik de helpdesk bel direct iemand aan de lijn krijg die mij 5 minuten later direct mijn postcode vertelt terwijl ik alleen mijn naam verteld heb (hallo met...).

Ik had ook al in december opgegeven en ja, het heeft even geduurd. Maar wat boeit het? Ik had al chello en daar heb ik ook een half jaar (!) op moeten wachten.

Ik ben overgestapt zonder bijkomende kosten en heb nu heb ik voor hetzelfde bedrag 2048/1024 met lage ping en geen gezeik over limiet of fup of rekeningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:13

jep

toktokcity schreef op 11 februari 2004 @ 19:09:
Inderdaad in de levering zijn ze preutsers maar ben sinds zaterdag online en nog geen 1 keer plat geweest.
Dat komt omdat Fast-xs alleen je aanvraag doet :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook al in december opgegeven en ja, het heeft even geduurd. Maar wat boeit het? Ik had al chello en daar heb ik ook een half jaar (!) op moeten wachten.

Ik ben overgestapt zonder bijkomende kosten en heb nu heb ik voor hetzelfde bedrag 2048/1024 met lage ping en geen gezeik over limiet of fup of rekeningen.

tis weer duidelijk dat jij dus niet weet waar je het over hebt

die 2 maanden zijn niets in vergeleken met de 4 maanden die ik gewacht heb en nog aan het wachten ben... laten we voor de grap maar eens stellen dat 2 maanden 8 weken zijn dan wil dat zeggen dat jij 2 weekjes langer dan de uiterlijke wachtijd hebt moeten wachten...

conclusie jij hebt niets om over te "mauwen" jij hebt internet en in vergelijking met heeeeeeel veeeeeeeeeeel anderen nog in een "redelijk" tijdsbestek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 18:59:
dat is et em nou juist ik wil totaal niets meer met ze te maken hebben. en op het moment dat er ook maar 1 byte mijn huis binnen komt verspeel ik hetrecht me te verhalen op het in gebreke blijven van fast-xs :r

het gaat er bij mij nu gewoon om dat ik van deze prutsers af ben. ik zal voor de goeie vrede met de moderators de brief ook maar niet posten |:(
Als je ze in gebreke stelt zal er zeker nog wel een poos overheen gaan voordat je lijn weer vrij is (maanden?).
En dan moet je naar een nieuwe provider, waar ook wel weer een week of 6 overheen gaat eer dat dit werkt, en nog maar te zwijgen over de mogelijke ellende die je hierbij te wachten staat. (Fast-XS is echt niet de enige wat dat betreft).

Maar jongen, wat wil je op dit moment eigenlijk nog meer, er ligt een smeuige ADSL lijn voor je klaar en het enige wat je ff moet doen is er een modempje op knallen, bij vrijwel iedere andere provider moet je deze óók zelf betalen. :+
Misschien helpt het als je er aan denkt dat de bytes niet van Fast-XS af komen maar van BbNed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 19:27:

tis weer duidelijk dat jij dus niet weet waar je het over hebt

die 2 maanden zijn niets in vergeleken met de 4 maanden die ik gewacht heb en nog aan het wachten ben... laten we voor de grap maar eens stellen dat 2 maanden 8 weken zijn dan wil dat zeggen dat jij 2 weekjes langer dan de uiterlijke wachtijd hebt moeten wachten...

conclusie jij hebt niets om over te "mauwen" jij hebt internet en in vergelijking met heeeeeeel veeeeeeeeeeel anderen nog in een "redelijk" tijdsbestek
Nee joh. Ik weet niet waar ik het over heb. :Z
Misschien dat jij je zaakjes ook eens wat sneller voor elkaar krijgt als je ondanks tegenslag toch correct en vriendelijk blijft.
Mijn vriendin heeft zich ook opgegeven (2 dagen eerder) en die heeft nog steeds niks. Maar dat ligt dus aan BBnet. Ik heb er ook al heel wat telefoontjes en mailtjes aan besteed maar word altijd correct en vlot geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb inmiddels tweakdsl gespot die ze nog gratis uitdeeld ;) en met een rechtzaak aan hun broek zou het toch binnen 2 weken moeten lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 19:37:
heb inmiddels tweakdsl gespot die ze nog gratis uitdeeld ;) en met een rechtzaak aan hun broek zou het toch binnen 2 weken moeten lukken
Als je bij Tweak-DSL een 2Mbit lijn neemt heb je voor hetzelfde maandbedrag een 8Mbit lijn van Fast-XS.
En rekening houdend dat beide providers gewoon exact dezelfde dienst leveren, niets meer of minder dan een ADSL lijn van BBNed, vind ik je besluit erg wijs. :) Jij gaat nu allerlei moeite ondernemen, en zeker nog met 2 á 3 maandjes wachten in het verschiet, om voor 10 euro per maand méér exact dezelfde lijn te krijgen als die je nú al hebt liggen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jajajajaja....heb nog iets onthouden van mijn lessen recht !!

Wanneer Fast-XS nog steeds niet geleverd heeft volgens contract, is het mogelijk het contract te ontbinden. Hiervoor moet je ze idd in gebreken stellen en daarbij een redelijke termijn geven om het eventuele probleem op te lossen. Een aangetekende (!!) brief met een regel als: "Bij deze stel ik Fast-XS in gebreken mits er binnen twee weken niet voldaan is aan de contractule voorwaarden". (blaat :O , iig zoiets.

Precies twee weken na ontvangst (!) is het contract wettelijk ontbonden/nietig verklaard/vernietigd. Juridisch mogen zij dan niet je lijn blijven 'kapen'. O-)

Let wel.....als zij wel voldoen binnen die twee weken, zit je aan je contract vast 8)7 Slechte ervaringen van anderen zijn helaas geen excuses om het contract te ontbinden..........1 tip.......zoek goed in de kleine lettertjes ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:13

jep

Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 19:54:
[...]

Als je bij Tweak-DSL een 2Mbit lijn neemt heb je voor hetzelfde maandbedrag een 8Mbit lijn van Fast-XS.
En rekening houdend dat beide providers gewoon exact dezelfde dienst leveren, niets meer of minder dan een ADSL lijn van BBNed
Iedereen denkt hier dat 'ie surft via het netwerk van BBNED en dat alles is? 8)7

Als ik moest kiezen uit 't bovenstaande wist ik het wel hoor. TweakDSL. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 20:12:
Jajajajaja....heb nog iets onthouden van mijn lessen recht !!

Wanneer Fast-XS nog steeds niet geleverd heeft volgens contract, is het mogelijk het contract te ontbinden. Hiervoor moet je ze idd in gebreken stellen en daarbij een redelijke termijn geven om het eventuele probleem op te lossen. Een aangetekende (!!) brief met een regel als: "Bij deze stel ik Fast-XS in gebreken mits er binnen twee weken niet voldaan is aan de contractule voorwaarden". (blaat :O , iig zoiets.

Precies twee weken na ontvangst (!) is het contract wettelijk ontbonden/nietig verklaard/vernietigd. Juridisch mogen zij dan niet je lijn blijven 'kapen'. O-)

Let wel.....als zij wel voldoen binnen die twee weken, zit je aan je contract vast 8)7 Slechte ervaringen van anderen zijn helaas geen excuses om het contract te ontbinden..........1 tip.......zoek goed in de kleine lettertjes ;)
Punt is dat Fast-XS in het algemeen wel degelijk aan haar hoofd-verplichting voldoet; het op tijd leveren van de ADSL lijn. Die lijn is het probleem niet.
Het is de modemleverantie waar ze veelal problemen mee hebben (hadden?).
De vraag is nu; is het gratis Fast-XS modem van onontkoombare noodzaak om gebruik te kunnen maken van de dienst? Ik denk het niet, leen of koop er één van je buurman en je kunt internetten.
Maar hóórt de modem bij de levering, dus is het onderdeel van de overeenkomst? Natuurlijk wel, maarrr... de algemene voorwaarden en het aanvraagformulier lezend is het modem een gratis cadeautje. Dat dit cadeautje binnen redelijke termijn (een week of 6) geleverd zal worden staat er niet.

In ieder geval is bovenstaande genoeg stof tot discussie denk ik. :+ Ben benieuwd wat een rechter hierover zou zeggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 20:47:
[...]

Punt is dat Fast-XS in het algemeen wel degelijk aan haar hoofd-verplichting voldoet; het op tijd leveren van de ADSL lijn. Die lijn is het probleem niet.
Het is de modemleverantie waar ze veelal problemen mee hebben (hadden?).
De vraag is nu; is het gratis Fast-XS modem van onontkoombare noodzaak om gebruik te kunnen maken van de dienst? Ik denk het niet, leen of koop er één van je buurman en je kunt internetten.
Maar hóórt de modem bij de levering, dus is het onderdeel van de overeenkomst? Natuurlijk wel, maarrr... de algemene voorwaarden en het aanvraagformulier lezend is het modem een gratis cadeautje. Dat dit cadeautje binnen redelijke termijn (een week of 6) geleverd zal worden staat er niet.

In ieder geval is bovenstaande genoeg stof tot discussie denk ik. :+ Ben benieuwd wat een rechter hierover zou zeggen.
Zit wel iets in....laat die discussie maar komen...

Fast-XS bied een totaal-pakket aan waarbij een modem is inbegrepen. Een modem is noodzakelijk voor de werking van het systeem, dus geen modem = geen werkend internet. Natuurlijk kan iedereen (al is het tijdelijk) een modempje regelen....maar dat is nu niet van toepassing, omdat erik van z'n abbo af wil na slechte ervaringen gelezen op diverse forums ( dat mag je tussen de weg niet aan mijnheer de rechter en Fast-XS vertellen ;) ).

De modem is dus wel degelijk een onderdeel van het contractueel te leveren pakket!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 21:12:
[...]

Zit wel iets in....laat die discussie maar komen...

Fast-XS bied een totaal-pakket aan waarbij een modem is inbegrepen. Een modem is noodzakelijk voor de werking van het systeem, dus geen modem = geen werkend internet. Natuurlijk kan iedereen (al is het tijdelijk) een modempje regelen....maar dat is nu niet van toepassing, omdat erik van z'n abbo af wil na slechte ervaringen gelezen op diverse forums ( dat mag je tussen de weg niet aan mijnheer de rechter en Fast-XS vertellen ;) ).

De modem is dus wel degelijk een onderdeel van het contractueel te leveren pakket!
Quote leraar: Schijn-wil is ook wil :P

En nee...dat gaat niet op bij vrouwen............... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelezen in de algemene voorwaarden, art. 6.35;

Artikel 6 / Verplichtingen van de Gebruiker

35. De Gebruiker dient zelf zorg te dragen voor het in bezit hebben en het functioneren van de noodzakelijke hard- en software, randapparatuur en verbindingen om indienststelling van de Aansluiting mogelijk te maken.

Je gaat hier op nat. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm......idd fijne clausule.

Kan een consument Fast-XL geen gratis computer, software of printer afhandig maken ;) .

Komt toch weer op een kwestie van intepreteren.....Koopt pakketje met aansluiting en modem. Valt allemaal onder de levering. Kan toch niet zo zijn dat Fast-XL klanten lokt met een gratis modem en dan via een clausule in de algemene voorwaarden onder de levering uitkomen ?!?

Het is aannemelijk dat een consument iig een computer heeft met een netwerk-kaartje, nodige kabels en aansluitmogelijkheden in de zin van vrije kabel of telefoonlijn. Niet iedereen heeft standaard een modem liggen....die koop je bij je internet-abbo.

Consumenten worden iig geval goed beschermd door de wet. Ben benieuwd of er hier ook een GoT-rechter een uitspraak over kan doen....

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan toch niet zo zijn dat Fast-XL klanten lokt met een gratis modem en dan via een clausule in de algemene voorwaarden onder de levering uitkomen ?!?
Zo ver gaan ze niet, ken inmiddels mensen die zelfs 2 modems hebben ontvangen, alleen moeten sommigen veel langer wachten dan hun lijn reeds beschikbaar is.

Beetje vergelijkbaar met de aankoop van een keuken; schitterende aanbieding, de goedkoopste van Nederland, alleen heb je de beloofde gratis kookplaat nog niet binnen terwijl de keuken reeds geïnstalleerd is.
Tsja, in hoeverre kun je de keukenleverancier in gebreke stellen als de gratis kookplaat pas 2 maanden later komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Beetje kromme vergelijking. Zonder kookplaat kan je de keuken nog wel gebruiken. Zonder modem lukt het internetten niet echt.

Verwijderd

Beetje kromme vergelijking. Zonder kookplaat kan je de keuken nog wel gebruiken.
Je kunt inderdaad 2 maanden uit een magnetron gaan vreten, had echter een iets andere verwachting van mijn keuken van 8000 euro. ;)
Waarschijnlijk gaan de meeste mensen dan kiezen uit 2 dingen; of ze regelen zèlf ff een kookplaat, of de keukenleverancier wordt in gebreke gesteld. Maar gaat 't laatste lukken in dit geval?

Vind de vergelijking dus wel degelijk opgaan. In het Fast-XS verhaal gaat het echter om een modem die je vast wel ergens voor weinig kan scoren voor zolang het ongemak duurt. De heisa die er om wordt gemaakt vind ik daarom ietwat overdreven.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 00:11 ]

Verwijderd

VinnieWeiss schreef op 11 februari 2004 @ 23:22:
Beetje kromme vergelijking. Zonder kookplaat kan je de keuken nog wel gebruiken. Zonder modem lukt het internetten niet echt.
Ehm... keuken gebruik je om te koken. Daarvoor heb je kookplaat nodig.
Internetverbinding gebruik je om te internetten. Daarvoor heb je modem nodig.

Vergelijking blijft in mijn ogen staan.... >:)

Verwijderd

ok nou heb ik vandaag dus die modem binnen en na dit alles gelezen te hebben gekozen om die paar maanden bij hun uit te zitten
ik sluit em aan en zoals het al verwacht kon worden deed ie het niet. het kleine beetje hoop dat een aantal van jullie me ingepraat hebben is dus meteen verdwenen en mijn vertrouwen dus ook NOGMAALS beschaamd

tis een zyxel er is geen nieuwere firmware dan 18 03 2002 en nogsteeds kan ik dus geen gebruik maken van mijn verbinding dus ik bellen (weeeeeer) en ja hoor ik krijg na 13 minuten iemand aan de lijn die constateerd dat alle instellingen goed zijn :O en dus niet weet wat er mis is.

ik heb ze al schriftelijk in gebreke gesteld en dan krijg ik zo een knudde brief terug met.... ik heb getekend voor een jaar..... tot zover ik weet heb ik getekend met de wetenschap dat ik binnen 4 tot 6 weken kan internetten dat is inmiddels 17 tot 18 weken aan het worden en dat is best frustrerend, en het kost daarnaast klauwen vol met euros..

is er in mijn geval iets dat ik juridisch kan doen om toch van ze af te komen?

Verwijderd

peoples2k,

Modem/router aansluiten op de telefoonlijn, stekker in het stopcontact en
aan de lampjes op het modem kun je na een seconde of 30 zien of je een ADSL signaal hebt. (zie gebr. aanwijzing voor de status van de lampjes.)

Geen signaal, probleem ligt bij BBNED/KPN of het modem is simpelweg defect. Wèl signaal: volgende stap.

Vóórdat je je pc aansluit; ga naar je configuratiescherm, Netwerk en internetverbindingen, Netwerkverbindingen, Lan Verbinding, tabblaadje Algemeen, eigenschappen, internet protocol (tcp/ip) selecteren, eigenschappen. Hier aanvinken dat je "automatisch een ip-adres toegewezen wilt hebben". Klik op ok.
Sluit nu je pc aan op poortje 1 van het modem d.m.v. een netwerkkabel. Open je browser en tik het adres van het modem in de adresbalk, vervolgens een gebruikersnaam en wachtwoord. (zie gebruiksaanwijzing modem voor dit alles)
Je zit nu in het configscherm van je modem. Kijk nu bij WAN, hier kan je zien of je een EXTERN ip adres toegewezen hebt gekregen. Zo ja, lijn is 100% o.k.

Om nu het zekere voor het onzekere te nemen; reset je modem terug naar de fabrieksinstelling, dan weet je zeker dat de DHCP server etc. goed staat ingesteld en je pc een INTERN ip adres krijgt toegewezen van de router/modem. Resetten kan op 2 manieren; "back to defaults & save" in het configscherm van het modem of een klein knopje op het modem voor een bepaalde tijd ingedrukt houden. (ik weet niet of de Zyxel dit knopje heeft, ik praat nu over een E-tech modem.)
Sluit nu je browser.

Ga nu weer naar je config scherm van Windows en vervolg dezelfde weg als daarnet, enkel bij tabblaadje Algemeen aangekomen kies je nu tabblaadje ondersteuning. Als alles goed is kun je hier nu je interne ip adres etc. aflezen, zo niet klik op "herstellen".

Als het goed is kun je nu gaan met die banaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een zooitje zeg! Ben duidelijk niet de enige met dat gezeik van het verkrijgen van een verbinding bij Fast-XS. Werkelijk op elke Forum met betrekking tot internet providers valt er werkelijk niemand echt positief te vinden over die lui. Met nadruk op lui want snel zijn ze daar niet.. ze hebben daar vast geen cup a' soup maar slakkensoep. ..
Ok nu mijn verhaal...

Omdat ik bijna 5 jaar chello heb en sinds dien niet een keer een snelheids verhoging heb gehad besloot ik eens rond te neuzen naar snelle internet providers.. zo doende kwam ik via tests op www.speedtest.nl uit op fast-xs.nl. En wat daar! ADSL Extreme voor slecht 59 eurie! nou die 10 euro extra leek het me wel waard. en snelle oplevering!! ook perfect! begon alleen met een probleempje. mijn ouders hebben geen kpn verbinding omdat ze telefoon via Upc hebben over de kabel. ok moeten hun weten. Dus heb ik maar een belbasis abbo afgesloten (9 euro nogwat pm). Deze lijn zou op 2 feb 2004 geactiveerd worden. dat wist ik 14 januari. Dus ik me aanmelden bij Fast-XS met de mededeling dat op 2 Feb de lijn geactiveed zou worden. Op het moment van aanmelden was de aanbieding van adsl extreme 59 euro pm zonder aanlsluitkosten. die aanbieding liep tot 31-1-2004. Nou ok aangemeld bij Fast-XS en met een paar dagen kreeg een bevestigende brief aan huis dat mijn aanvraag in behandeling was blabla. Een paar weken later zie ik een afschrift van mn rekening.. hoppa Fast-XS heeft even €99 afgeschreven op 3 Feb. Hoppa en bedankt! snelle service. ONTERECHT DUS!! Ik kijken op hun site en ze hadden een nieuwe aanbieding. €99 aansluitkosten en €45 aan maandelijkse kosten en een usb modem (ipv ethernet router). Nou ik begreep al wat er gebeurd was.. doordat ik had vermeld dat 2 feb mijn tel lijn geactiveerd zou worden hebben ze me in de andere aanbieding hebben gezet. maar daar was ik niet blij mee want zo'n usb monster modem moet ik domweg niet. dus ik bellen met die lui en er was een foutje gemaakt en ze zouden het uitzoeken. Verder geen reactie meer.. dus ik maar mailen.. ok paar dagen later mailtje terug en ze zouden het geld terug gaan storten. Inmiddels was het halverwege februari en aangezien ik ook nog mn chello internet aansluiting heb, die ik nog moest gaan opzeggen (maand opzegtermijn), heb ik ze maar eens gemailt wanneer ze vanplan waren het handeltje te leveren. Hierop kreeg ik de reactie…

Geachte heer , ***

Om zeker te zijn dat U niet zonder internet komt te zitten, kan u het beste nog tot eind April de kabel aanhouden. Normaal gaat wij uit van 3 tot 6 weken levertijd, maar dit kan soms uitlopen wegens drukte.

Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Audy,
Klantenservice Fast-XS

Nou hieruit kun je dan al een hoop opmaken qua oplevering..
De dagen tikken verder en een paar weken later wil je toch weten of er nog wat gebeurd dus nogmaals een mailtje gestuurd.. met als antwoord.:
Die periode is iets ruimer ingeschat aangezien het bij de KPN nogal eens stagneert en de gemiddelde doorlooptijd dus langer is geworden.

Nou ok dus nu ligt het aan de KPN..
Week later nog maar weer een mailtje gestuurd… met antwoord:
Dat is op dit moment helaas nog niet te zeggen, aangezien de aanvraag nog van KPN terug moet komen. Misschien kunt u binnenkort nog es informeren?
Wellicht hebben we dan meer informatie voor u.

Tja kon niks anders doen dan nog maar een weekje afwachten en nog eens mailen.. en nu als reactie:
Door de omzetting van de NRP in de centrales van BBNED kan het nog enige weken duren voordat wij een definitieve aansluitdatum voor u hebben.

Nou dit schiet nu echt in het verkeerde keelgat! Ik mag nog enige weken gaan wachten en dan kunnen ze pas een aansluitdatum hebben! Nou dan zal dan ook wel weken cq maanden zijn!
Het komt echt ongeloofwaardig over en heb alleen maar het idee aan het lijntje gehouden te worden. Inmiddels heb ik mn €99,- ook nog niet terug! Kan een beetje maanden gaan zitten wachten op een internet verbinding en ze lijken er echt geen werk van te maken om het sneller te laten verlopen. Als Fast-XS zo op KPN en BBNed moet wachten dan zouden andere providers toch dezelfde problemen moeten hebben?!? Daar heb ik dit soort verhalen nog niet gezien in iedergeval!! En ik heb echt wel mn best erop gedaan daarop te zoeken op internet. Het is echt Fast-XS wat de klok slaat.. IN NEGATIEVE ZIN. Als ze het zo druk hebben dan moeten ze zich maar niet zo “goedkoop” aanbieden tegen over aandere providers. En al helemaal niet op hun site gaan zetten dat ze snel opleveren! Het is echt misleidend zo!
Inprincipe zou ik het contract ongedaan willen maken maar aangezien ik al bijna 2 maanden in de wacht zit.. dan maakt 3 maanden ook niet meer uit. En ik ga opzich wel uit van een week of 3 bij een andere provider.. dus ik wacht toch nog maar even af..

Wordt vervolgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:54
Ik leef met je mee, heb het zelf ook allemaal meegemaakt. Drie keer onterechte afschrijvingen (vorige week nog ééntje), lange wachttijden bij de (onprofessionele)helpdesk of ze zijn helemaal niet bereikbaar. Al met al heb ik drie maanden moeten wachten op aansluiting, moet wel eerlijk zeggen dat ik nu wel tevreden ben over de snelheid.

Kan je nog wel één tip geven, laat het geld wat bij je is afgeschreven gelijk terugstorten, dat kan bij elke bank. Heb zelf de Postbank en dan staat het de volgende dag weer op je rekening.

Sterkte met alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vervolg eerdere post.

Heb gister een mailtje gestuurd over er inmiddels al meer bekend was.
Hierop antwoord Fast-XS hetvolgende.

BBNed gaat nieuwe apparatuur in gebruik nemen waar uw aansluiting
waarschijnlijk ook op komt, dit zal naar alle verwachting voor het einde van
de maand geregeld zijn.

Tja.. weer uitstel dus zoals te verwachten. Mag hopen dat die apparatuur ten goede is van mn toekomstige internet verbinding wat ik waarschijnlijk tegen de kerst zal krijgen hehe

Wordt vervolgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Laatst online: 22:55

Q-bone

Dusss...

en wat nu ik Dutchweb al heb betaald, is niet geldig dus... ?? beetje vreemde zaak... ik durf namelijk te wedden als ik niet betaal geen internet meer heb..

bla?

Pagina: 1