Nou dan eens mijn verhaal, helemaal niet kort maar wel heel krachtig.
17 oktober 2003 adslaanvraag op de fax
24 oktober bevestiging binnen
16 telefoontjes naar de helpdes, 2 torenhoge telefoonrekeningen van het inbellen, 2 maanden en 1 dag later word de lijn geavtiveerd.
en NU nog een aantal hoge rekeningen, 10tallen telefoontjes naar de helpdesk later HEB IK NOG STEEDS GEEN MODEM!!!!!!!!!!!!
- mailtjes zijn verstuurd
- brieven zijn verstuurd
- telefoontjes zijn gepleegd
ze vertikken gewoon mn lijn vrij te geven of om uberhaupt te reageren.
heb ze 4 feb. een ultimatum gesteld per mail en brief (nogmaals) van (blijkbaar veel te lang) 28 dagen. dit is echter geen aangetekende brief dus weet niet of dat heel veel uitmaakt.
nou 4 feb kreeg ik METEEN een telefoontje terug dat mn emailadress niet klopte en of ik alsjeblieft het goede adress wilde opgeven. zo gezegt zo gedaan 2 minuten later een email.
Geachte Heer Wijnhard,
Uiteraard vinden wij het zeer spijtig dat het zo misgegaan is bij u. Op het
moment is het echter zo dat u enkel wacht op het modem, de verbinding zelf
is inderdaad zoals u aangeeft al gereed.
De administratie houd uiteraard rekening met het feit dat u nu op uw modem
moet wachten en de facturatie zal daarop aangepast worden.
Indien dit voor u niet voldoende is om het vertrouwen in onze organisatie te
herstellen dan wijzen wij u erop dat u uw lopende contract enkel middels
papieren brief of fax kunt opzeggen.
nou bleek dat de brievenbus bij mij om de hoek (HOE KAN HET VER#$#@*) OOK ANDERS ) in de fik gestoken was en daarmee dus waarschijnlijk ook mijn brief en dus doe ik vandaag nogmaals de brief op de post en kijken hoe lang dat gaat duren...
HEELAAS moet het (NOGMAALS HOE KAN HET OOK ANDERS) zo zijn dat de actie van demon en tot zover ik weet alle andere bbned resellers met gratis aansluiten en ethernetmodem AFGELOPEN IS!!! en dus gaat het me ongeveer 200 euros kosten om alsnog op adsl aangesloten te kunnen worden
nou vertel mij nou wat er nog gebeuren moet voor dat ik me bij bin laden MAG aansluiten en me MAG richten op FAST-XS
[
Voor 1% gewijzigd door
Verwijderd op 11-02-2004 18:31
. Reden: kort maar krachtig bleek helemaal niet kort maar wel krachtig te zijn geworden :) ]