Toon posts:

mirc verdwijnt in de background

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Win XP pro Sp1 +alle updates met mirc + he nieuwste NoName Script.

Ik heb soms wel eens als mijn explorer.exe crashed dat mirc.exe nog wel blijft draaien in de background maar ik kan em niet meer te voorschijn toveren en ik kan wel een andere instantie van mirc opstarten maar ja dan kan ik niet meer kijken hoe mijn downloads gaan.

Wie kan hier bij helpen ??

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Denk dat je het probleem niet bij mirc moet neerleggen, aangezien explorer crashed.
Ik weet niet of je eventueel als stukje oplossing zorgt dat er altijd een tray-icon is, en met je crash dat die gewoon zichtbaar blijft, kan je hem altijd weer openen.

Ey!! Macarena \o/

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Roep dan de taskmanager op en als het goed is staat mIRC dan in de lijst van Applications. Klik er met de rechtermuisknop op en kies dan 'bring to front'. Dan springt mIRC bovenop alle vensters.

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja sorry dat was ik vergeten te melden, het tray icon is ook pleite

En in de taskmgr staat ie alleen maar onder processen. En hij blijf ook doordraaien/downen

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 13:35 ]

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik heb hetzelfde met Winamp en andere progjes. Dit is gewoon een bug in explorer die ook al in 98(SE) zat; die tray icons worden gewoon niet opnieuw 'aangemaakt'. :/

Verwijderd

Topicstarter
mm dat is Kut dus je ik kan dat prog ook niet meer naar voren brengen dmv een prog ofzo ?

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
'k Wou net zeggen, denk het niet maar wat me tebinnen schoot is dat je tweakprogramma'tjes hebt waarbij je de icon cache kan repairen. Alleen heb ik het idee dat de tray icons daar weer net buiten zullen vallen. :/

Met TweakUI heb je bv bij het item "Repair" de optie "rebuild icons".

[ Voor 18% gewijzigd door Aham brahmasmi op 14-01-2004 23:59 ]

Pagina: 1