Mensen,
Naar aanleiding van dit topic plaats ik hier mijn post:
[rml][ exchange2000] serieus disclaimer probleem[/rml]
de oplossing lijkt mij :
Step-by-step?[/quote]
en dan met name over dit stukje heb ik een vraag:
de tekst add your disclaimer here wordt dus bij alle uitgaande mail onder aan de mail geplakt, precies zoals het hoort.!
wat wil ik nu, dat de tekst niet onderaan de mail komt, maar boven aan de mail!
een heel eenvoudige vraag naar mijn idee, maar zoals je in m'n eerste link ziet ben ik er nu al ca. 1 maand mee bezig
ik ben bijna bij DE oplossing, maar wie weet DE oplossing?
Naar aanleiding van dit topic plaats ik hier mijn post:
[rml][ exchange2000] serieus disclaimer probleem[/rml]
de oplossing lijkt mij :
Step-by-step?[/quote]
en dan met name over dit stukje heb ik een vraag:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| <SCRIPT LANGUAGE="VBScript"> Sub ISMTPOnArrival_OnArrival(ByVal Msg, EventStatus) TextDisclaimer = vbCrLf & "DISCLAIMER:" & vbCrLf & "Add your disclaimer here" HTMLDisclaimer = "<p></p><p>DISCLAIMER:<br>Add your disclaimer here" If Msg.HTMLBody <> "" Then 'Search for the "</body>" tag and insert our discliamer before that tag. pos = InStr(1, Msg.HTMLBody, "</body>", vbTextCompare) szPartI = Left(Msg.HTMLBody, pos - 1) szPartII = Right(Msg.HTMLBody, Len(Msg.HTMLBody) - (pos - 1)) Msg.HTMLBody = szPartI + HTMLDisclaimer + szPartII Msg.TextBody = Msg.TextBody & vbCrLf & TextDisclaimer & vbCrLf Else Msg.TextBody = Msg.TextBody & vbCrLf & TextDisclaimer & vbCrLf End If 'Commit the content changes to the transport ADO Stream object. Msg.DataSource.Save ' Commit the changes into the transport Stream pEventStatus = cdoRunNextSink End Sub </script> |
de tekst add your disclaimer here wordt dus bij alle uitgaande mail onder aan de mail geplakt, precies zoals het hoort.!
wat wil ik nu, dat de tekst niet onderaan de mail komt, maar boven aan de mail!
een heel eenvoudige vraag naar mijn idee, maar zoals je in m'n eerste link ziet ben ik er nu al ca. 1 maand mee bezig
ik ben bijna bij DE oplossing, maar wie weet DE oplossing?
[ Voor 16% gewijzigd door Grolsch op 14-01-2004 13:19 ]