Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[shopsurvey] MyCom

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Iets wat me opviel toen ik de shopsurvey van mycom door zat te lezen.

post van: takemenow
Ze waren altijd vrij snel en ook was er goede technische kennis aanwezig
Maar wel voor Technische kennis een 4 geven :?
Beetje vreemd in mijn ogen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 12:44 ]

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

User heeft een mailtje en de Technische Kennis beoordeling is verwijderd.

Verwijderd

Er staat toch ook was!!

Heb overigens geen mailtje ontvangen hoor .....

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:09
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 12:08:
Er staat toch ook was!!

Als dat zo "was" vertel er dan ook bij waarom het nu niet meer zo is, we willen natuurlijk geen mensen in verwarring laten brengen dmv slechte scores geven en goed commentaar :P

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 12:08:
Er staat toch ook was!!

Alleen zeggen dat iets zo is, is nog geen onderbouwing in onze ogen en dus hebben we dat cijfer daarvoor verwijderd. Als je iets meer verteld als onderbouwing van je cijfer (dus waarom je technische kennis zo laag is en waaraan je dat gemerkt hebt bijvoorbeeld), dan mag je die weer terugplaatsen. Je hebt overigens mail gehad op dit adres: andre_dewaal (apending) hotmail (puntje) com. Als dat niet het adres is dat je gebruikt, willen we je de mail nog wel een keertje sturen als je ons vertelt waar die dan wel heen moet :) .

Verwijderd

cls schreef op 03 februari 2004 @ 12:10:
[...]

Als dat zo "was" vertel er dan ook bij waarom het nu niet meer zo is, we willen natuurlijk geen mensen in verwarring laten brengen dmv slechte scores geven en goed commentaar :P
Je hebt gelijk. Zal ik het dan maar even zeggen waarom ik bij technische kennis een 4 geef: als ze beweren dat een Radeon 9500 NP, die ik bij hun heb gekocht, geen DX9 kaart is breekt mijn klomp 8)7 |:(

En dan nog bij laag en hoog volhouden dat ze gelijk hebben terwijl ik ze info en url`s geef waar de info te vinden is....... :o

Verwijderd

Harm schreef op 03 februari 2004 @ 12:13:
[...]

Alleen zeggen dat iets zo is, is nog geen onderbouwing in onze ogen en dus hebben we dat cijfer daarvoor verwijderd. Als je iets meer verteld als onderbouwing van je cijfer (dus waarom je technische kennis zo laag is en waaraan je dat gemerkt hebt bijvoorbeeld), dan mag je die weer terugplaatsen. Je hebt overigens mail gehad op dit adres: andre_dewaal (apending) hotmail (puntje) com. Als dat niet het adres is dat je gebruikt, willen we je de mail nog wel een keertje sturen als je ons vertelt waar die dan wel heen moet :) .
Ik heb net nog ff mijn inbox gechecked maar niks te vinden, ook niet in ongewenste map. Stuur het maar naar a (punt) dewaal (apending) annavanrijn (punt) nl, wil het namelijk wel ff hebben die mail.

Ik kan ook mijn bericht editten in de shopsurvey neem ik aan? Dat zal ik dan doen als je dat goed vind/wenst. Ik wil natuurlijk wel een zo goed mogelijk beeld schetsen over deze slechte winkel :Y)

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vraag het via de mail aan * Longbeard , hij is ook diegene die jou in eerste instantie gemaild heeft. Dit lijkt mij voor de rest wel afgehandeld.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.