Ik heb een MBP-PCI6R-ATX backplane en een AT kast. ATX in de model identifier lijkt aan te geven dat het om een ATX plank gaat, maar er zit geen backpanel met IO op, alleen een AT keyboard connector. Verder zijn zowel AT als ATX voeding input aanwezig.
De kast heeft een AT voeding en volgens mij ook een AT plate waar het moederbord op moet. Maar het probleem is dat de gaten op het moederbord totaal niet overeenkomen met de gaten in de AT plate.
Weet iemand of dit toch een ATX moederbord is dat alleen in een ATX kast past?
Ik zou wel van die plastic pootjes onder het moederbord kunnen doen, maar dan zit het hele bord eigenlijk alleen vast met een schroefje van een uitbreidingskaart en dat vind ik toch ook niet zo'n veilig idee.
Ik heb geen manual en op google is weinig te vinden over deze plank.
De kast heeft een AT voeding en volgens mij ook een AT plate waar het moederbord op moet. Maar het probleem is dat de gaten op het moederbord totaal niet overeenkomen met de gaten in de AT plate.
Weet iemand of dit toch een ATX moederbord is dat alleen in een ATX kast past?
Ik zou wel van die plastic pootjes onder het moederbord kunnen doen, maar dan zit het hele bord eigenlijk alleen vast met een schroefje van een uitbreidingskaart en dat vind ik toch ook niet zo'n veilig idee.
Ik heb geen manual en op google is weinig te vinden over deze plank.