Wie heeft er nog een voeding voor een IBM Aptiva.

Pagina: 1
Acties:

• Beuker
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05 20:52
Het was eens een donkere regenachtige zondagavond. Zelfs zo donker dat de voeding het begaf.|:( Wie heeft er dus een voeding voor een IBM aptiva pentium 166. Met speciale aansluitingen enzo want het is geen gewone voeding. Graag reaktie naar het e-mail adres jfpsoftware@hotmail.com of in dit forum...

DANK *D

Verwijderd

Hmm ik heb wel 2 Aptiva's 200mmx maar ik ga daar niet de voeding uithalen :)

Tja, vreemde voeding is dat. Het is een voeding met de eigenschappen van een ATX (hij gaat bij Het afsluiten van windows gewoon uit maar de aansluiting lijkt/is een AT met P2 en P1

• Beuker
Dat snap ik ook wel dat je dat nie doet, maar hebbie der niet ergens 1 liggen ofzo of iemand anders...... :o

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Mmmmmm, je kunt ook je voeding fixen.
Een multimeter hanteren, en meten is weten.

And The Only One

Verwijderd

Maar tot in hoeverre is dat dan te doen, er staat altijd op zo'n voeding dat je ze niet kunt repareren. "there are no units in this AC that can be fixed" oid.

Heb je al gevraagd aan IBM wat een voeding kost. misschien valt het wel mee. Het is relatief duur maar hij doet het dan weer.

Verwijderd

Ik zal eens kijken in mijn wonderdoos. Misschien heb ik nog een voeding, ik heb er wel een gehad voor een Aptiva 133 MHZ dus wie weet licht hij er nog, ik kom hier nog op terug.

Willem

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

Zekering in voeding checken..

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

• Beuker
Kijk een zekering vervangen lukt mij ook nog wel... alles door meten ook nog wel, maar om alles eerst los te solderen en dan door te meten heb ik gewoon simpel weg geen tijd voor......

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-08 13:08

Nessuno

io sono nessuno

zie je mail ....:)

Na rose e cient spin

Pagina: 1