Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Die toeslag zal wel niet voor iedereen gelden, en dvd-r's worden gewoon in zeer
grote hoeveelheden ingekocht. Bovendien in het begin had je 1 producent, toen 2
en nu tientallen, waardoor men meer is gaan concurreren, wat weer een prijsdaling
tot gevolg heeft gehad.
Maar welk computerartikel stijgt in waarde?
grote hoeveelheden ingekocht. Bovendien in het begin had je 1 producent, toen 2
en nu tientallen, waardoor men meer is gaan concurreren, wat weer een prijsdaling
tot gevolg heeft gehad.
Maar welk computerartikel stijgt in waarde?
Volgens die site van stichting thuiskopie moet elke importeur of fabrikant melden hoeveel ze willen gaan afzetten binnen NL.
Over die prijsdaling... ik snap ook wel dat de productiekosten dalen, maar de prijzen van de recordables liggen nu onder het niveau van de heffing. (in elk geval voor de "min" standaard)
Tuurlijk ben ik falikant tegen die heffing (hoogte van de heffing is buitenproportioneel hoog), maar ik vroeg me dit gewoon af, omdat er vrij veel winkels zijn die de schijfjes zo goedkoop kunnen verkopen.
Over die prijsdaling... ik snap ook wel dat de productiekosten dalen, maar de prijzen van de recordables liggen nu onder het niveau van de heffing. (in elk geval voor de "min" standaard)
Tuurlijk ben ik falikant tegen die heffing (hoogte van de heffing is buitenproportioneel hoog), maar ik vroeg me dit gewoon af, omdat er vrij veel winkels zijn die de schijfjes zo goedkoop kunnen verkopen.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
volgens mij operen dat soort bedrijven vanuit (bijv) belgie. Zo wordt ook de vaste boekprijs ontdoken (bijv bol.com). En volgens mij zijn de bedrijven die het verkopen aan nederlanders niet de importeur. Dat is volgens mij de consument, omdat ze het bij een buitenlands bedrijf bestellen (maar dit weet ik niet zekeR)
[ Voor 47% gewijzigd door marteltor op 15-01-2004 00:57 ]
Verwijderd
Ik denk dat het gewoon doorgaat tot ze gepakt worden. Dvd-r princo 0,90 ct p/st verkoopprijs in nederland (inkoop dus - 0,10 ct). Kijk ook al zijn het "belgische firma's" wat ik niet denk dan nog moeten ze zich houden aan de nederlandsche markt. Dus het is gewoon wachten tot ze voor de deur staan denk ik dan. Hetzelfde geld voor platinum € 30,00 p/25 die worden officieel verkocht in nederlandsche winkels voor iets in de 40 euro en dat is de prijs die het zou moeten zijn.
Nee niet waar. Online boekenwinkels mogen ook kortingen geven omdat ze niet vanuit nederland opereren, maar wel aan nederlanders leveren (er is een vaste prijs voor ieder boek door de uitgever vastgesteld, alleen die webshops hoeven zich er niet aan te houden omdat ze niet vanuit nederland operen). Lijkt me logisch dat dit ook zo werkt. Anders zaten ze allang in de shit (als je bedenkt hoe fanatiek die auteursrechtenorganisaties zijn). Ik geen reclame maken voor een shop oid, bijvoorbeeld cdrwinkel:Kijk ook al zijn het "belgische firma's" wat ik niet denk dan nog moeten ze zich houden aan de nederlandsche markt
Algemene gegevens:
- CDRwinkel.com / Compuhouse
Venlosesteenweg 72a
3640 Ophoven (Kinrooi)
België
En bij het nederlandse telefoonnummer staat slechts een 06 nummer.
Hoe het bij Opus zit weet ik niet, daar staat wel een Nederlands adres...
[ Voor 11% gewijzigd door marteltor op 15-01-2004 13:24 ]
Pagina: 1