Muziek Database Software

Pagina: 1
Acties:
  • 396 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36170

Topicstarter
Beste mensen

Ik ben opzoek naar een stukje software waarmee ik mijn muziek cd's kan invoeren en op nummer kan zetten. Zodat ik er ook nog eens in kan zoeken en overzichten kan printen van alles wat ik heb.

Het begint namelijk allemaal een beetje teveel te worden om te overzien !

Zullen toch wel meer mensen zelfde problemen hebben of ben ik echt de enige die zaakje netjes wil hebben ?

iemand ervaring met een goed programma ? laat aub even weten wat de naam van het programma is en evt prijs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:32

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Volgens mij is hij opzoek naar een database om zijn CD's te beheren. Niet zijn mp3's

[ Voor 58% gewijzigd door DeeJee op 14-01-2004 11:39 ]

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik zou beginnen met deze link:
muziek cd's in database
Database om muziek op te zoeken???
muziek CD database
[rml][ CD's ] Archief software?[/rml]
etc geven al vele namen :)

Ik zelf gebruik AVCataloger ($59.95) voor m'n muziek CD's en DVD's+DivX/SVCD. CDDB koppeling is IMHO onontbeerlijk, idem IMDB. Het kan ook boeken en software bijhouden, maar daar gebruik ik Access voor.

edit:

zie mn post hieronder, outerspace reageerde net op tijd :+

[ Voor 23% gewijzigd door F_J_K op 14-01-2004 11:49 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:32

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Gezien je eerdere geschiedenis: begin even met een eigen onderzoekje & zet zelf even wat pro's en cons op een rijtje (ook prijzen kan je zelf op zoeken, of wij of jij het doet maakt natuurlijk niets uit voor de uitkomst en jij bent degene die het wilt weten ;) ). Als je dat dan als topicstart gebruikt, kunnen we mooi meediscussieren. Maar het is wel de bedoeling zelf eerst even rond te kijken :*

[ Voor 25% gewijzigd door F_J_K op 14-01-2004 11:50 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.