Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Layout post met quote breder?

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
http://crew.tweakers.net/Merely/layout

De posts in een topic waarin gequote wordt hebben een grotere afmeting dan reguliere posts. Ligt dat aan React of aan de resolutie waaronder ik draai? (1400x1050x32)

WinXP SP1
IE6 SP1

[ Voor 4% gewijzigd door Han op 14-01-2004 11:04 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat ligt aan de te lange ondertitel van Kzyto - die rekt de tabel uit

Intentionally left blank

• Han
  • Niet online
Ik heb het bij elk bericht, ongeacht de user. Dus bij elk bericht in een topic waarin een quote staat :)

Kijk maar onderin het screenshot. Er staan twee posts van user IceManX. De eerste post is zonder quote en heeft een normale breedte. Echter post hij later een reply met daarin een quote en dan is zijn reply een stuk breder... :?

[ Voor 80% gewijzigd door Han op 14-01-2004 11:34 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

en als je je browser-window verkleint en refreshed?

ik zie trouwens ook dat bijvoorbeeld de topicnote count in je screenshot een groot lettertype heeft, ws staat je textsize op large oid, en heeft dat ook effect op de margins van de blockquote. Zet die eens op medium

[ Voor 69% gewijzigd door crisp op 14-01-2004 11:35 ]

Intentionally left blank

• Han
  • Niet online
crisp schreef op 14 januari 2004 @ 11:32:
en als je je browser-window verkleint en refreshed?
Nope... geen verbetering. De post met daarin een quote blijven breder.
crisp schreef op 14 januari 2004 @ 11:32:
ik zie trouwens ook dat bijvoorbeeld de topicnote count in je screenshot een groot lettertype heeft, ws staat je textsize op large oid, en heeft dat ook effect op de margins van de blockquote. Zet die eens op medium
Aangepast.. en dat had ook geen effect. Het rare is dat die textsize bij reguliere posts ook geen probleem oplevert. Het zijn puur de posts met daarin een quote verwerkt.

[ Voor 53% gewijzigd door Han op 14-01-2004 11:39 ]

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Heb je niet toevallig een user style sheet opgegeven oid?

Intentionally left blank

• Han
  • Niet online
crisp schreef op 14 januari 2004 @ 11:38:
Heb je niet toevallig een user style sheet opgegeven oid?
Fill me in? :o

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

tools->internet options->general->accessibility->user style sheet

Intentionally left blank

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:14

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik heb het hier ook met Mozilla 1.3.1 alleen hebben we het dan over een millimeter dat de post waarin een quote staat zowel links als rechts breder is :)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

SmartDoDo schreef op 14 januari 2004 @ 11:45:
Ik heb het hier ook met Mozilla 1.3.1 alleen hebben we het dan over een millimeter dat de post waarin een quote staat zowel links als rechts breder is :)
Die is bekent, en dat is een renderbugje in Mozilla waar ik in 1.9.1 een workaround voor heb gemaakt.

Merely: heb je het ook op Beta?

Intentionally left blank

• Han
  • Niet online
Zal effe op de beta kijken... :)

En over die style sheet: niet aangevinkt, dus niks opgegeven.

• Han
  • Niet online
Update: nope, op de beta staat alles goed. De messages met daarin een quote zijn even breed als de reguliere posts...

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Merely schreef op 14 januari 2004 @ 13:31:
Update: nope, op de beta staat alles goed. De messages met daarin een quote zijn even breed als de reguliere posts...
Mooi, dan is het probleem dus binnenkort opgelost :)

Ik heb behoorlijk in de HTML-structuur gesneden voor 1.9.1, dus wat de oorzaak is dat het nu bij jou hier fout gaat is lastig te achterhalen; thuis met IE6 sp1 onder win2k heb ik dit probleem nog nooit gezien, en om mijn win2k nu te gaan downgraden naar XP vind ik ook weer zoiets...

Intentionally left blank

• Han
  • Niet online
Ok... no probs.

Dan heb ik weer mooi een reden om mijn laptoppie te gaan formateren. Hopelijk komt dit dan niet terug (ik heb het ook nog nooit eerder gehad) want het is behoorlijk irritant.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.