half jaar ADSL nodig, dan einde abbo

Pagina: 1
Acties:

• edzet
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03-2019
Ik heb voor een project locatie een ADSL aansluiting nodig voor een half jaar.
De abbo's die ik heb nagevraagd xs4all, planet, hetnet etc. hebben allemaal een duur van minimaal een jaar. Iemand een suggestie?

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is zo'n €0,- abbo van Zonnet niet iets, dat je per uur betaald?
Stond laatst op de FP..

Edit:
ADSL zonder abonnement nu ook in Nederland
Deze dus :)

[ Voor 41% gewijzigd door anandus op 14-01-2004 11:02 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

gewoon naar een half jaar de rest in een klap betalen. Gaat gewoon. Ik heb laatst ook een abbo opgezegd na 6 maanden (werknememr ging weg). je mag dan gewoon de rest betalen !

Verwijderd

hmm nog nooit van gehoord... mischien nog wat voor mij :P

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Probeer Versatel eens. Die zijn veel zakelijker als degene die je geprobeerd hebt; misschien kunnen zijn wel voor een half jaar leveren.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 11:02:
gewoon naar een half jaar de rest in een klap betalen. Gaat gewoon. Ik heb laatst ook een abbo opgezegd na 6 maanden (werknememr ging weg). je mag dan gewoon de rest betalen !
De rest (overige 6 mnden) betalen? Dan hou ik toch liever ADSL :P of begrijp ik iets verkeerd :?

• fcs
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-05 04:36

fcs

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 11:14:
[...]

De rest (overige 6 mnden) betalen? Dan hou ik toch liever ADSL :P of begrijp ik iets verkeerd :?
Je koopt het contract af bij de telco. Dit doe je door het resterende bedrag (van het jaar contract) te betalen.
Of je kunt idd voor die zon zonder abbo gaan...

Dan betaal je alleen wat je gebruikt.

[ Voor 5% gewijzigd door fcs op 14-01-2004 11:45 . Reden: zin duidelijker gemaakt ]

• ultimateharry
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:22

ultimateharry

Team Slayer:-)

je zou kunnen proberen wat aan elkaar te flanzen met van die 2 of 3 maanden probeer-abbo'tjes. Maar ik neem aan dat je gewoon een betrouwbare internetverbinding wilt gedurende die hele 6 maanden. Dan wordt het denk ik toch een jaar betalen.

Verwijderd

Zon Gratis natuurlijk!!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-05 21:53
Je kunt wel onder je contract uitkomen binnen het jaar.

bij cs4all en planet staat in de voorwaarden dat je mag verhuizen, en dat het contract wordt ontbonden als ADSL niet leverbaar is op die locatie.
helaas is ADSL al in 99% van NL leverbaar als je 6 maanden om zijn...

wel kun je de ADSL lijn gratis laten verhuizen naar een andere locatie

TheS4ndm4n#1919

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-05 11:49

Metten

ik hou het graag simpel

Dat zonnet abo is klinkt misschien wel interessant, maar de kosten per uur zijn vrij hoog (hoger dan inbellen volgens mij), dus de kans is groot dat je goedkoper uit bent met een jaarabonnement...

• RubenJ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-05 11:31
Metten schreef op 14 januari 2004 @ 15:44:
Dat zonnet abo is klinkt misschien wel interessant, maar de kosten per uur zijn vrij hoog (hoger dan inbellen volgens mij), dus de kans is groot dat je goedkoper uit bent met een jaarabonnement...
Maar je internet is ook sneller dan met een inbelverbinding
dus ik denk dat het net zo veel meerwaarde heeft aan snelheid als aan kosten.
maarja het licht er aan hoeveel uur je het ongeveer gaat gebruiken in dat halve jaar,
ik zou zeggen ge ff rekenen en kijk of je met een jaar abbo goedkoper uit bent als met dat "Zon Gratis ADSL" abbo.
Pagina: 1