Ik probeer in mijn php script de caption en keywords uit telezen van een jpg
DMV het inlezen van het bestand, met de standaard functie in php krijg ik wel de caption maar nooit de keywords. Nu heb ik een parser geschreven die simpel weg het bestand spiderd, maar wat blijkt... als je de jpg opslaat in
Macintosh : photoshop 7, staat er een xml script in de jpg
Macintosh : photostation 4.5, de data staat tussen onleesbare code
PC : photoshop 6, de data staat tussen onleesbare code
PC : photostation 4.5, de data staat tussen onleesbare code
Maaaar, de module die ik schrijf moet van alle programma's de keywords en de caption uitlezen, het vreemde is wel dat welk onleesbaar bestand ik ook door mac,photoshop7 er staan na saven altijd keurig leesbare xml code in.
Maar dit is niet de bedoeling...wie helpt .... of met standaard functie die ook keywords leest of met een ruwe parser
DMV het inlezen van het bestand, met de standaard functie in php krijg ik wel de caption maar nooit de keywords. Nu heb ik een parser geschreven die simpel weg het bestand spiderd, maar wat blijkt... als je de jpg opslaat in
Macintosh : photoshop 7, staat er een xml script in de jpg
Macintosh : photostation 4.5, de data staat tussen onleesbare code
PC : photoshop 6, de data staat tussen onleesbare code
PC : photostation 4.5, de data staat tussen onleesbare code
Maaaar, de module die ik schrijf moet van alle programma's de keywords en de caption uitlezen, het vreemde is wel dat welk onleesbaar bestand ik ook door mac,photoshop7 er staan na saven altijd keurig leesbare xml code in.
Maar dit is niet de bedoeling...wie helpt .... of met standaard functie die ook keywords leest of met een ruwe parser
I reject your reality and substitute my own!