recovery ntfs

Pagina: 1
Acties:

• monta
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02-2025
Mijn maxtor diamond max plus 40 gb heeft het begeven. Ik zie de partities op deze hd wel maar van één partitie is de inhoud maar zichtbaar. Bij de andere 2 partities verschijnt de melding als ik er op klik in windowsxp: unknown file system.
Dit is het resultaat van een gecrashed harde schijf kraken en ophouden met spinnen.

De schijf mag kapot maar de data op de niet toegankelijke partities wil ik redden.

Gelezen in dit forum progs die in aanmerking komen:
spinrite
getdataback (lukt niet)
ontrack easy recovery 6

Ook heb ik gelezen dat spinrite niet met ntfs partities om kan gaan? Is dit zo?

monta

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:04

K-Jay

Klaas Jan

Wat is, afgezien af de spinrite/ntfs, nu precies je vraag?
Als ik jou was zou ik maar gewoon een van die programma's gebruiken. Ik heb iig goede ervaringen met EasyRecovery, weet niet meer of dat nou op een FAT of een NTFS schijf was.

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

• DkF
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-03 20:28

DkF

Ik snap je verhaal niet helemaal...

Hij spint niet meer en je kan, onder Windows XP notabene nog 1 van de 3 (?) partities lezen?

Maargoed:
SpinRite ken ik niet, maar vermeld op z'n minst even waarom GetDataBack niet werkt a.u.b.
Wat is het resultaat van Easy Recovery?

Eerst wat ervaringen posten, dan om hulp vragen...

Verwijderd

Als echt niets ander meer werkt:
Gecrashte HDD Tip!

op eigen risico natuurlijk

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
ik heb laatst mijn bestanden gered met Stellar Phoenix NTFS....
Erg fijn en snel programma!
Al mijn bestanden (80 GB) waren te recoveren!

Succes!

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

• monta
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02-2025
Mijn vraag is (zie laatste regel post): werkt spinrite ook op NTFS schijven?

Getdataback leest een partitie maar geeft om de paar regels ERROR 23. Volgens mij betekend dit dat de data niet herstelbaar is (kan dit nergens terugvinden).
Ik kan dan kiezen voor continue/ignore maar bij ignore gaat hij wel door met lezen maar geeft dus om de paar regels deze melding.

De schijf spint wel weer door een andere printplaat van een identieke schijf.

In winxp zie ik de 3 partities op deze schijf als i-k-l. De i is ook de inhoud van te zien en deze heb ik al grotendeels hersteld met getdataback. De andere 2 partities zie ik alleen de partitie letters niet de inhoud en hierbij geeft getdataback ook niet de juiste grootte weer van deze partities en eror 23.

monta

Pagina: 1