irritante webads....

Pagina: 1
Acties:

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025
Sinds de server upgrade gebeurt me dit heel vaak:
Bij een automatische page-refresh (ik ben 24u per dag ingelogd op een machine, tweakotine weet je wel...) gaat er iets fout en krijg ik een pagina met daarin alleen de url en advertentie van webads en ben ik dus gelijk mijn tweakers.net kwijt!
Hebben hier meer mensen last van?
tnx

Verwijderd

Ik niet...

Verwijderd

gooi je koekjestrommel eens een keertje leeg. zal wel helpen.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op maandag 11 december 2000 17:00 schreef Paz het volgende:
gooi je koekjestrommel eens een keertje leeg. zal wel helpen.
© Femme :) Klinkt leuk, maar slaat nergens op in dit geval :).

Dat is een leuke 'feature' bedacht door Ome Bill.. als IE een pagina of frame niet kan vinden gaat hij er vanuit dat je de melding daarvan het liefst fullscreen wil zien |:(. Misschien dat upgraden naar de nieuwste IE helpt, anders moet je er mee leren leven of Netscape gaan gebruiken.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:25

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Sommige IE's hebben dat probleem en andere IE's niet...

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
WOWIE grappig ik dacht dat het een bug in NS6 was (gebruik ik om en om met opera5 en IE5.5, ik wil niemand discrimineren)...
NS6 heeft bij mij precies hetzelfde probleem (en nog wel meer problemen, waaronder te veel crashen), dus is niet alleen een feature van ome Bill, ook een van ome Marc...

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Op maandag 11 december 2000 17:16 schreef Chaos het volgende:

[..]
Dat is een leuke 'feature' bedacht door Ome Bill.. als IE een pagina of frame niet kan vinden gaat hij er vanuit dat je de melding daarvan het liefst fullscreen wil zien |:(. Misschien dat upgraden naar de nieuwste IE helpt, anders moet je er mee leren leven of Netscape gaan gebruiken.
En ehm volgens mij heeft Chaos het over iets heeeeeeeel anders dan wat Lecram eigenlijk bedoelt, trouwens. Beter lezen Chaos (en Femme?)...:P

Ik weet geen oplossing voor je probleem trouwens, ik zou zeggen welke browser gebruik je eigenlijk???????

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik dacht ook dat hij bedoelde wat Chaos ook al zei. Irriteer me daar ook aan (dat fulscreen), kan ie een klein plaatje niet vinden, gooit ie meteen de hele site maar weg :(
Pagina: 1