[msi/wise] feature moet 'alles' installeren

Pagina: 1
Acties:

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Topicstarter
Hi,
Ik zit met een vaag probleempje..
op mijn werk gebruiken we GPO om msi packages via het netwerk advertised te installeren.. En die msi packages worden met Wise gemaakt.
Ik loop alleen continue tegen het zelfde vage probleem aan..
Ik heb een installatie met een feature complete met daarin 2 subfeatures feature1 en feature2
en dan staat bijv. in feature1 het component voor de executable en daarbij de bijhorende snelkoppeling.
en in feature2 de .hlp en .cnt voor de HELP van het pakket, ook weer met de juiste snelkoppeling. De rest van de files/components staat in de hoofdfeature complete

Ik heb echt op (volgens mij) alle mogelijke manieren ingesteld dat de boel geinstalleerd MOET worden, maar als ik 'm via het netwerk naar de pc pomp dan komen netjes de koppelingen in het startmenu bij de gebruiker, maar klik ik er 1 aan, bijvoorbeeld de executable (feature1 dus) dan word dus alles wat in feature complete staat geinstalleerd, en alles wat in feature1 staat (die ene executable ja).
Maar de help (feature2 dus) wordt overgeslagen.. terwijl ik toch volgens mij op alle verschillende manieren heb aangegeven dat die wel geinstalleerd moet worden als er wat anders geinstalleerd wordt.
Als ik de help vanuit het startmenu aanklik wordt die feature2 wel geinstalleerd, maar ik wil dat dus in 1 keer hebben..

De hlp gewoon in complete gooien dat werkt dus niet, want dan wordt ie gewoon helemaal overgeslagen.. dan komt die niet eens in het startmenu terrecht..
Gooi ik'm in feature1 dan werkt het ook niet om een of andere vage reden...

Het hoort toch gewoon te werken?
Welke optie vergeet ik die zo belangrijk is?
Want ik snap het echt niet meer..
Ook met de MSI-SDK kom ik er niet uit, maargoed die is ook zo onoverzichtelijk als de neten als je'm voor zo'n probleem wilt naslaan...

Ik krijg overigens geen ice errors, dus het is geen error in de msi..