Ik weet niet waar ik dit anders moest plaatsen omdat dit de eerste keer is dat ik zo'n vervelende gebruiker zie op de frontpage. (Excuses als hij verkeerd staat).
Ik irriteer mij mateloos aan jorisw86 op de frontpage. Dit is zijn gallery waar je kunt zien dat hij op 13januari is geregistreerd. Hij heeft nu al bijna de laagste karma van alle mensen op de frontpage, hij groet onder elke post en maakt bevooroordeelde, slechte en herhalende opmerkingen die niets toevoegen aan het onderwerp. Voor mensen die te lui zijn om te klikken quote ik hier even de posts die ik bedoel
Is er hier niet ergens een meldpunt voor slechte gebruikers? Ik heb het maar hier geplaatst, als het niet goed is spijt me dat zeer, en kan een liev modje hem dan verplaatsen naar de goede lokatie?
Ik irriteer mij mateloos aan jorisw86 op de frontpage. Dit is zijn gallery waar je kunt zien dat hij op 13januari is geregistreerd. Hij heeft nu al bijna de laagste karma van alle mensen op de frontpage, hij groet onder elke post en maakt bevooroordeelde, slechte en herhalende opmerkingen die niets toevoegen aan het onderwerp. Voor mensen die te lui zijn om te klikken quote ik hier even de posts die ik bedoel
spam is klote man
zoals ik al zei installeer een spam filter en kan je zetten zoals je zelf wilt typ bij google spanfilter download er een zal ik zegguh
mzl's joris
komt van die mail robots gemaakt door mensen die niks te doen hebben als je er eenmaal bij zit doe maar een schiet gebedje dan mag je spamfilter installe:S
greatzz joris
deze is nog niet dx9 compatible zover als ik gehoord had en de readeon 9800 pro blaast hem er nog steeds uit
greatzz joris
groote van cooler en kaarten zeg niks gaat om kwaliteit en nvidia doet er goedkopen zooi op boven de fx5600 is net een koelkast koeler zoveel lawaai en bij ati hoor je niks dus nvidia sucks:S
ATI rulez
gr joris
Misschien moet deze gebruiker de FAQ nog maar eens gaan lezen, want zijn posts zijn ver onder de maat tov de rest van de reacties.nvidia is mischien beter met drivers ensow maar als je echte die hard gamer ben ga je voor readeon minder hitte lawaai ietsje duurder maar ook vele malen sneller
greatz joris
Is er hier niet ergens een meldpunt voor slechte gebruikers? Ik heb het maar hier geplaatst, als het niet goed is spijt me dat zeer, en kan een liev modje hem dan verplaatsen naar de goede lokatie?