Thy will see the light...
GEEN 
noujah, heel af en toe (als ik een formatje plan) eens een cd burnen ofzo, verder niks.. alle proggies staan toch op cd enzow
noujah, heel af en toe (als ik een formatje plan) eens een cd burnen ofzo, verder niks.. alle proggies staan toch op cd enzow
Ik heb het over backup software voor netwerkbeheer.
Niet over backup van je eigen pc.
Niet over backup van je eigen pc.
je vroeg welk proggie wij gebruikten voor win2k server..
ik gebruik daar dus NIKS voor op af en toe een nero na.
wees blij.. 'k heb je topic toch alweer wat hoger gebumped
Ik ben niet boos hoorOp maandag 11 december 2000 16:52 schreef poohbeer het volgende:
je vroeg welk proggie wij gebruikten voor win2k server..
Ik dacht alleen dat je mij verkeerd heb begrepen.
Gewoon ARCServe usen...
beste op de markt.
beste op de markt.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Ik gebruik ghost 6.01 EE dat loopt ook lekker...
[edit] owww waarom moet ik toch altijd zo snel mijn b*k opentrekken... server moet ie doen
dus...
ik weet niet of dat gaat met ghost, maar ik zie geen belet, als ie ff 20min down mag.
[edit] owww waarom moet ik toch altijd zo snel mijn b*k opentrekken... server moet ie doen
ik weet niet of dat gaat met ghost, maar ik zie geen belet, als ie ff 20min down mag.
Verwijderd
Arcserve beste op de markt??? Nou niet de Arcserve 2000 versie hoor.. daar zijn toch aardig wat dingen mee mis.. elke keer klapt die arcserve manager eruit..
Source Priority in jobs doet het ook al niet meer, ik snap niet dat ze zo'n product op de markt durven zetten. Service Pack 2 maakt ook al geen reet uit.
Met vriendelijke groet,
Erik Radix
Source Priority in jobs doet het ook al niet meer, ik snap niet dat ze zo'n product op de markt durven zetten. Service Pack 2 maakt ook al geen reet uit.
Met vriendelijke groet,
Erik Radix
ARCserve is een mooi product en er kan veel mee en werkt allemaal goed.Op maandag 11 december 2000 20:17 schreef Sabre het volgende:
Arcserve beste op de markt??? Nou niet de Arcserve 2000 versie hoor.. daar zijn toch aardig wat dingen mee mis.. elke keer klapt die arcserve manager eruit..
Met vriendelijke groet,
Erik Radix
maar hoe goed en stabiel win2k dan ook mag zijn zo slecht is Arcserve2000.
wat een klote pakket.
klapt er halve tijd uit enzo gewoon slecht.
maar ik verwacht wel dat dat snel opgelost is en dan zou ik het zeker gaan gebruiken, kost een paar centen maar dan heb je ook wat.
Heb hier op NT4 ook ArcServe draaien (oude versie), maakt al paar jaar zonder problemen iedere dag een backup op tape
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
powerquest drive image pro 3 werkt als een tiet :):):) en wel met zo'n echte mooie licentie (en zo'n a4 met mooie kleurtjes
en ja, dat zie je niet zo vaak bij mij in huis .. hooo.. dat hoorden jullie niet hè ?
)
Verwijderd
ServerImage 1 voor de Images
ServerMagic 4 voor Patitioneren
Veritas Backup Exec 8.5 voor backuppen
IJzersterke combinatie!
ServerMagic 4 voor Patitioneren
Veritas Backup Exec 8.5 voor backuppen
IJzersterke combinatie!
Ik gebruik NT4 backup op win2000
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Pagina: 1