Toon posts:

XS4ALL Verhoogt Prijzen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees net op www.fok.nl dat de prijzen van de XS4ALL abonnementen omhoog gaan, bij het lite abonnement zal het € 39,95 bedragen en voor het basic abbonnement zal het € 59,59 worden.

XS4ALL geeft als reden de prijsverhoging van KPN, waardoor hun ook genoodzaakt zijn om de prijzen te verhogen. Wel vermelden ze erbij dat dit alleen geld voor nieuwe abbonees, de bestaande klanten van XS4ALL krijgen per brief informatie over de prijsverhogingen.

Bovenstaande komt niet helemaal onverwacht omdat ook Planet internet hun abonnementen al hadden gewijzigd in de trend van de DATALIMIET, hiermee wordt toch behoorlijk teniet gedaan aan de snelheidsverhogingen en mooie voorwaarden die eind vorig jaar gesteld werden, die op deze manier weer gelijk staan aan prijsverhogingen van nu. Op deze manier speelt KPN slim in op de toekomstige klanten die in dit nieuwe jaar de beschikking kunnen krijgen over hun eigen ADSL lijntje, dit alles omdat KPN in 2004 van plan is 97 % van alle centrales geschikt te maken... en KPN op deze manier volgens mij behoorlijk veel nieuwe klanten zal krijgen met een duurder abonnement.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 09:03 ]

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 08:59:
Ik lees net op www.fok.nl dat de prijzen van de XS4ALL abonnementen omhoog gaan, bij het lite abonnement zal het € 39,95 bedragen en voor het basic abbonnement zal het € 59,59 worden.

XS4ALL geeft als reden de prijsverhoging van KPN, waardoor hun ook genoodzaakt zijn om de prijzen te verhogen. Wel vermelden ze erbij dat dit alleen geld voor nieuwe abbonees, de bestaande klanten van XS4ALL krijgen per brief informatie over de prijsverhogingen.

Bovenstaande komt niet helemaal onverwacht omdat ook Planet internet hun prijzen al omhoog had gegooid, hiermee wordt toch behoorlijk teniet gedaan aan de snelheidsverhogingen die op deze manier weer gelijk staan aan prijsverhogingen. Op deze manier speelt KPN slim in op de toekomstige klanten die in dit nieuwe jaar de beschikking kunnen krijgen over hun eigen ADSL lijntje, dit alles omdat KPN in 2004 van plan is 97 % van alle centrales geschikt te maken...
Wat zal ik zeggen.... Een jaar geleden had je voor € 51,15 512/64 en nu hebben nieuwe abonnees 2048/320 voor € 59,59, alleen op Basic gelet....

Het is wel een aardige stijging, maar gezien het geleverde voor het bedrag vind ik € 59,59 voor 2048/320 een eerlijker verhouding dan € 51,15 voor 512/64... :P

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-05 20:34

Maasluip

Kabbelend watertje

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 08:59:

[...]

hiermee wordt toch behoorlijk teniet gedaan aan de snelheidsverhogingen die op deze manier weer gelijk staan aan prijsverhogingen.
Dat laatste ben ik niet met je eens. Ik betaal bij XS4ALL voor ADSL Basic (1024/320) €51,15 (dat is dus voor de upgrade). In de nieuwe situatie betaal je voor ADSL Lite (1024/320) €39,95. Dat is toch een flinke prijsverlaging.
Lite in de nieuwe situatie is zo ver ik kan zien exact hetzelfde product als Basic in de oude situatie. Ook de datalimiet is naar FUP gegaan.

Signatures zijn voor boomers.

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer alleen maar aan te geven dat volgens mij binnenkort alle ADSL abonnementen via het KPN netwerk omhoog zullen gaan, en dan zullen toch een hoop mensen geen nieuw abbo afsluiten, puur om het gevoel dat het weer duurder wordt. We blijven tenslotte NL, voor mijzelf maakt het niet echt uit behalve dat ik nu zeker geen basic abbo zal nemen maar voor een Lite abbo zal gaan met een FUP, waar je voorheen dus een lite abbo had voor +/- €30 moet je nu €39,95 gaan betalen, dat is een behoorlijke stijging vind ik zelf...

en ik zag net dat er gisteravond nog een topic hierover geopent is, had ik niet gezien.... bij deze: [rml][ Planet&XS4ALL] Forse prijsverhogingen, kosteloos opzeggen?[/rml]

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 09:13 ]

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik denk dat KPN het dsl tarief in 2004 gaat verhogen, onder het motto van: "aangezien het netwerk sterk is uitgebreid, snelheid verhoogd, waarborg kwaliteit etc"

Verwijderd

Ik blijf mijn huidige abbo houden (basic). Niet omdat ik de 1024 kbit extra nodig heb, maar omdat ik veel bandbreedte verbruik en niet wil parasiteren. Ik wil best 51,15 per maand betalen voor mijn dienst en het ziet er naar uit dat ik dat blijf betalen.

Ik blijf solidair, maar mocht XS4ALL mijn abbonementsgeld toch gaan verhogen ben ik naar demon.

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

In hetzelfde artikel staat ook dat huidige xs4all klanten geen prijsverhoging krijgen, omdat zij niet kunnen kiezen ....
Onze bestaande klanten krijgen deze nieuwe snelheden ongevraagd. Die extra kosten willen we dus niet op de huidige abonees afwentelen.

[ Voor 50% gewijzigd door TheRookie op 14-01-2004 16:52 . Reden: +url ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 16:43:
Ik blijf mijn huidige abbo houden (basic). Niet omdat ik de 1024 kbit extra nodig heb, maar omdat ik veel bandbreedte verbruik en niet wil parasiteren. Ik wil best 51,15 per maand betalen voor mijn dienst en het ziet er naar uit dat ik dat blijf betalen.

Ik blijf solidair, maar mocht XS4ALL mijn abbonementsgeld toch gaan verhogen ben ik naar demon.
Nou, neem van mij aan, Demon is ook niet alles hoor. Demon heeft een paar maanden geleden de snelheden GEHALVEERD zo moeten ik, collega's en kennissen met een 2mbit account concluderen.
We hebben het aangemeld bij de helpdesk maar de status is nog steeds (zgn) in onderzoek.
We betalen dus wel al mooi maandenlang het abonnementsgeld voor een 8mbit account maar krijgen de snelheid van een 1mbit account!
Voel me aardig genaaid wat dat betreft, je krijgt absoluut niet waar je voor betaald, maar geld terug doen ze natuurlijk niet,... ik vind op zich 1mbit niet zo erg,... maar dan wil ik ook abonnementsgeld betalen voor 1mbit en niet voor 8mbit!

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:34
hmm.. misschien een stomme vraag, Maar ik heb in december het basic abo aangevraagd. Nu ga ik toch gewoon 51 euro nogwat betalen per maand ? voor zolang als het duurt?

Verwijderd

superjoost schreef op 14 januari 2004 @ 19:31:
hmm.. misschien een stomme vraag, Maar ik heb in december het basic abo aangevraagd. Nu ga ik toch gewoon 51 euro nogwat betalen per maand ? voor zolang als het duurt?
ja inderdaad een hele stomme vraag, op de site van xs4all staat dit:
ADSL basic
bestellen t/m 31 jan.
EUR 51,15 p.m.
Pagina: 1