Toon posts:

Red Alert 2 geeft ping van 1000ms

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb over dit probleem al meerdere topics gevonden, maar geen enkele heeft mij nog een antwoord kunnen geven.

als ik red alert 2 online speel dan krijg ik altijd een ping van 1000ms terwijl dat niet zo is. (red alert is trouwens niet het enige spel waarbij dat is dus het ligt niet aan red alert)

ik heb een speedtouch 510 adsl modem en ik denk dat het daaraan ligt omdat mijn computer dan niet direct op het internet zit aangesloten. hiervoor had ik een usb adsl modem en daar had ik deze problemen niet mee.

misschien dat iemand hier een oplossing voor heeft, want het is niet leuk om uit een game gekicked te worden vanwege een hoge ping, terwijl je dat in werkelijkheid niet hebt. ;(

bij voorbaat dank.

• plapz0r
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-11-2023

plapz0r

Ahh nuts!..

Heb je een firewall draaien..? Zo ja dan is dit het probleem..zet hem gewoon een tandje lager en kijk dan nog eens..

En waarom host je zelf niet een game? Enne uit eigen ervaring hebben de meeste mensen inmiddels wel door dat een ping van 1000 een firewall of router kan zijn..

Het zijn de pings tussen 200 en 999 waar je bang voor moet zijn :)

[ Voor 51% gewijzigd door plapz0r op 14-01-2004 03:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik heb geen firewall draaien..
maar het is trouwens niet alleen voor spellen, ook als ik mijzelf bijvoorbeeld op speedtest.nl ping dan doetie het niet

en als er een oplossing is, waarom zou je hem dan niet gebruiken :)

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-01 09:56

SNEAK-NL

galloooooooooooo

ik heb hetzelfde modem maar dan de isdn versie, dat je bij speedtest niet kan pingen, geen ping reply krijgt dus, komt omdat er in het modem een firewall zit.
je moet even uitzoeken welke poorten RA2 gebruikt en die even invoeren in je modem bij de NAT instellingen

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand toevallig welke poorten red alert 2 gebruikt? ik heb ernaar gezocht maar heb weinig kunnen vinden.