Toon posts:

Na bios flash FX5950u geen TV OUT!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het volgen van het topic over het flashen van een FX5900 naar een FX5950Ultra, heb ik het er op gewaagd. Op zich met succes. Het flashen zelf ging zonder problemen en de kaart draaide als een zonnetje. Nu heb ik een leadtek A350 my VIVO kaart. Heb hem met de Leadtek A380U bios geflashed maar heb hierdoor mijn tv out verloren. Als ik weer terug flash heb ik de tv out weer terug. Weet iemand van jullie hoe ik de tv out aan de praat kan krijgen met de A380u bios?????

Ik heb Forceware 52.16 en 53.03 gebruikt. Ook heb ik tv tools geprobeerd. Dit alles tevergeefs. Normaal kan je bij nview een kloon maken maar helaas die optie zat er niet tussen. |:(

Verwijderd

Topicstarter
Is er dan helemaal niemand met of hetzelfde probleem of een oplossing??????? :'(

Verwijderd

kep de kaart niet maar heb je niet een verkeerde flashimage(zonder tvout) gebruikt?

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan dat moeilijk controleren, maar wat ik begrepen heb moet er wel een tv out in zitten. Heb al meerdere links geprobeerd en heb er een gekregen van iemand bij wie de tv out wel werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds niemand met suggesties??????

Verwijderd

Topicstarter
Heeft dan niemand een oplossing voor dit probleem????????

Verwijderd

nee :Y)

Verwijderd

Topicstarter
en bedankt............ :(

Verwijderd

flash hem terug

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 22:35

Bosmonster

*zucht*

A. Je mod je kaart
B. Je kaart werkt niet optimaal meer
C. Je hebt een probleem

Tja.. :) Blijf het bios-flash topic volgen en normaal discussieren.. werkt waarschijnlijk een stuk beter dan te gaan lopen janken voor een oplossing.

Verwijderd

probeer met de nvidia bios editor je oorspronkelijke bios te modden totdat de klolksnelheden hetzelfde zijn als de ultra.
Als ik het goed heb is dat het belangrijkste verschil, naast de naam natuurlijk.

Met de bios editor kun je als het goed is ook de hele kaart naar een andere kaart flashen, maar het is mijn ervaring dat dat niet altijd optimaal werkt. (kaart doet het wel, maar driver geeft probs)

Verwijderd

Topicstarter
Na lang zoeken heb ik dan eindelijk een goede bios gevonden. Dat het niet werkt heeft met de tv encoder te maken. Gelukkig heeft gainward een 5950u bios waar van dezelfde tv encoder gebruik wordt gemaakt. hier is de link: ftp://gainward-ftp.de/lan.../fx5950ultra/32003800.zip

• Modus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-08 16:05
Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 04:41:
Na lang zoeken heb ik dan eindelijk een goede bios gevonden. Dat het niet werkt heeft met de tv encoder te maken. Gelukkig heeft gainward een 5950u bios waar van dezelfde tv encoder gebruik wordt gemaakt. hier is de link: ftp://gainward-ftp.de/lan.../fx5950ultra/32003800.zip
Die had ik na lang zoeken ook al gevonden ;).
Pagina: 1